مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تشریح برنامه های هفته هلال احمر در جمع خبر نگاران

پنجشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۸:۱۴ ق.ظ

تشریح برنامه های هفته هلال احمر در جمع خبر نگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خلیل‌الله سائلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته هلال ‌احمر و صلیب سرخ اظهار داشت: 18 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی صلیب ‌سرخ و هلال‌ احمر است که در جمهوری اسلامی به عنوان هفته هلال‌ احمر نامگذاری شده است و این هفته فرصتی برای جمعیت هلال ‌احمر بوده تا برنامه‌ها و اقدامات ویژه خود را اعلام کند.
مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان قم در سخنان خود با اشاره به برنامه‌های جمعیت‌ هلال ‌احمر استان از 18 تا 24 اردیبهشت ماه بیان کرد: در روز 18 اردیبهشت ماه برای نخستین بار در کشور زنگ امداد و نجات با حضور مسئولان استانی نواخته می‌شود.
وی اضافه کرد: در این مراسم پس از نواخته شدن زنگ امداد و نجات توضیحاتی در ارتباط با جمعیت‌ هلال ‌احمر و اقدامات بشردوستانه به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.
سائلی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه به صورت رایگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی مهارتی به مناسبت هفته هلال ‌احمر با 10 درصد تخفیف ویژه عموم و 20 درصد تخفیف ویژه اعضای فعال برگزار خواهد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی در بین کانون‌های دانشجویی تصریح کرد: 9 کانون دانشجویی در دانشگاه‌های استان فعال هستند که با برگزاری این مسابقات از ظرفیت آنها بهره‌مند خواهیم شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم برگزاری مسابقات دو امدادی کانون‌های جوانان برادران، همایش مشترک کانون‌ دانشجویی پیام‌نور و دانشگاه آزاد قم، را از دیگر اقدامات جمعیت‌ هلال‌احمر استان در هفته هلال ‌احمر عنوان کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی