مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به همت معاونت امور جوانان در قم صورت گرفت:
بیش از 450 نفر از دوره های آموزشی نسخه خوانی داروخانه بهرمند شدند
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ستان قم از استقبال عمومی از دوره آموزشی نسخه خوانی(فن ورزی) داروخانه در طرح غنی سازی اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به استقبال مرذم از دوره ها آموزشی مرکز امور جوانان استان قم در طول سال اظها کرد: به توجه به درخواست عمومی و به منظور افزایش سطح خدمت رسانی به مردم در مراکز خدمات دارویی و درمانی (داروخانه ها)،اقدام به برگزاری دوره های آموزشی نسخه خوانی داروخانه کردیم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ها افراد با ساختار داروها و مراحل مختلف کار در داروخانه آشنا می شوند افزود: از آغاز سال جاری تا کنون بیش از 400 صد نفر از این دوره های آموزشی بهره مند شده اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه دوره های داروشناسی به صورت تئوری و عملی برای دو گروه مجزا، هر ماه با حضور علاقمندان در مرکز امور جوانان استان برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره های آموزشی با هدف تربیت نیروی نسخه خوانی و آموزش دیده و کارآزموده و ارائه خدمات حرفه ای و علمی بهتر، طبق سرفصل های ارائه شده از سوی مراکز معتبر و مرتبط برگزار می شود.

گفتنی است؛ در پایان دوره آزمون جامع به برای تمام شرکت کنندگان برگزار و در صورت قبولی در آزمون، برای کارآموزان گواهی نامه پایان دوره صادر می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی