مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۵۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است


آئین افتتاحیه هفتمین دوره المپیاد آماده کانون دانش آموزی طرح ملی دادرس و تقدیر از تیم های برگزیده ششمین المپیاد آماده در قم برگزار شد.



نشست هم اندیشی و مراسم تجلیل از مدیران و مربیان مهد کودک های همیار و فعال که به صورت مستمر با معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر همکاری داشتند با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.



در نشست هماهنگی برگزاری نخستین المپیاد ورزشی اعضا و کارکنان هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این مسابقات با حضور ورزشکاران عضو هلال احمر ۷ استان در قم برگزار می شود.

معاونت امور جوانان استان قم اقدام به برگزاری دومین دوره آموزشی "پای درس ماه" در سال 97 با حضور 80 نفر از مدیران و مربیان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی همیار کانون غنچه های هلال احمر کرد.



مانور بزرگ آمادگی در برابر زلزله با حضور ۲۹ تیم دانشجویی آذرماه سال جاری در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می شود.




700 نفر از جوانان، امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم در روز نهم ربیع الاول همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) در مراسم صبحگاهی بیعت با امام در مسجد مقدس جمکران شرکت کردند.

اردوی تفریحی و فرهنگی جمعی از کانون دانشجویی قم با هدف حمایت از محیط زیست در شهر کاشان برگزار شد.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخانه غنچه های هلال احمر قم با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از کتابخانه عمومی بازدید کرده و به اجرای برنامه های مختلف پرداختند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام آیین عزاداری اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم برگزار شد.



کارگاه آموزشی و مانور اطفای حریق با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه قم در کانون دانشجویی واحد برادران دانشگاه قم در سالروز زلزله کرمانشاه برگزار شد.