مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۷ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کلاس کمک‌های اولیه در دبستان بو علی سینا در سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار خبر داد.

با فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از پرستاران  فرقانی، شهید بهشتی و امیرالمومنین تقدیر شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از پیرایش مددجویان آسایشگاه سالمندان به همت پیرایش‌گران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی، در روز ولادت حضرت زینب کبری(س) خبر داد.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، معاون امور جوانان هلال احمر از کتابدار کتابخانه باقرالعلوم(ع) معاونت امور جوانان، تقدیر شد.

اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در راهپیمایی مردم مومن و انقلابی قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، شرکت کردند.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مدیر عامل و جمعی از مسئولین جمعیت هلال احمر استان قم  با حضور در نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ضمن دیدار با توکلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش‌های این مجموعه برای بهبود ارتباط مردم و جامعه با کتاب و کتابخوانی قدردانی کردند.

دوره توجیهی آشنایی با مانور زلزله و اقدامات ایمنی در مدارس با هدف آمادگی برای مقابله با بحران و ارتقاء سطح دانش و آگاهی مربیان طرح ملی دادرس، با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور»، در کانون فرهنگی شهید فهمیده قم برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری فراخوان عضویت در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری جلسه هماهنگی مانور دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور مربیان معاونت آموزش و پژوهش و سرتیم‌های امدادی کانون دانشجویی هلال احمر، کارشناس معاونت امداد و نجات و کارشناس کانون‌های دانشجویی هلال احمر خبر داد.

جوانان هلال احمر قم در اردوی فرهنگی، آموزشی، انگیزشی ویژه جوانان فعال طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در اردوگاه مهر انزلی حضور یافتند.