مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۱۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و امدادی در ایام اربعین، به ۳ هزار نفر از زائران در مسجد مقدس جمکران توسط اعضای هلال احمر استان، خبر داد.

مسابقه ملی فیلم و عکس «میثاق مهـر»

يكشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۵۶ ق.ظ

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می‌کند:

مسابقه ملی فیلم و عکس «میثاق مهـر» ویژه مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع)

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به منظور تشکیل تیم‌های هنری طرح ماه نگار، سنجش و مصاحبه اعضای علاقه‌مند و مستعد این معاونت صورت گرفت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای پروژه تیم‌‌های سحاب هلال احمر استان با هدف ایمن سازی، کنترل و کاهش آسیب پذیری و ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه به مسافرین، به همت اعضای کانون‌های جوانان و دانشجویی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در فصل تابستان به صورت هفتگی در سطح اماکن پرتردد مسافرین خبر داد.

کاربینی میدانی دهمین دوره طرح ملی دادرس در قـم

سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷ ق.ظ

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح کاربینی میدانی دهمین دوره طرح ملی دادرس(دانش آموزان آماده در روزهای سخت) با هدف بازدید از مراکز امدادی جمعیت هلال احمر و آشنایی با رسالت این جمعیت در حوزه امداد و نجات، با حضور ۲۰ نفر از دانش آموزان در استان قم خبر داد.

جلسه هم اندیشی جمعیت هلال احمر و نهاد کتابخانه‌های قم مبنی بر برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه پرسنل و کارکنان کتابخانه‌های استان، با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر و سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، برگزار شد.

مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه‌(س) به همت اعضای فعال کانون‌های دانش آموزی جمعیت هلال احمر استان قم و با حضور پرشور اعضای نوجوان و جوان هلال‌احمر در مرکز امور جوانان این جمعیت برگزار شد.

معاون امور جوانان هلال احمر قم از بهره‌مندی بیش از ۱۲۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان استان از دوره‌های آموزشی، در تیر و مرداد ماه ۱٤۰۱‌، خبر داد.

معاون امور جوانان هلال احمر قم در جلسه ای با حضور معاون آموزش جامعة القرآن اهل بیت‌‌(ع) استان از همکاری برای برگزاری دوره‌های آموزشی امدادی، علمی و فرهنگی ویژه شعب استانی، خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از خدمت رسانی اعضای کانون دانشجویی به بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ورودی‌ها و بخش داخلی هیأت محبین حضرت زهرا(س) جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهه سوم ماه محرم، خبر داد.