مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۴۹ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است


هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پبیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد در قم 

از معاون جوانان جمعیت هلال احمر به دلیل فعالیت های چشمگیر در عرصه پیشگیری تقدیر شد

در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد از معاون جوانان جمعیت هلال احمر به دلیل فعالیت های چشمگیر در عرصه پیشگیری از اعتیاد با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.

با هدف توانمندسازی جوانان هلال احمر  در قم صورت گرفت:

 کارگاه آموزش پیشگیری اولیه و تربیت نیروی متخصص برگزار شد

کارگاه های آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد با عنوان طرح ارتقاء سطح سلامت جامعه با مشارکت جوانان با حضور  100 نفر از جوانان هلال احمر  قم با هدف توانمندسازی جوانان هلال احمر در زمینه پیشگیری ازاعتیاد برگزار شد.

به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در قم؛ مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد در قم برگزار شد

مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش پیشگیری اولیه با حضور دکتر عارف وهاب زاده مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، امیر للـه گانی سرپرست معاونت آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر و مهندس جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و 100 نفر از جوانان هلال احمر صبح امروز برگزار شد.

در افتتاحیه کارگاه آموزشی تربیت نیروی متخصص در قم عنوان شد:

کمک جمعیت هلال احمر در امر پیشگیری از اعتیاد منحصر به فرد است

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر: کارگاه آموزشی تربیت نیروی متخصص در استان ها با حمایت و همکاری ستاد مبارزه با موارد مخدر تا پایان سال 94 برگزار می شود

یک هفته با کتاب در هلال احمر قم؛

از فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر، تا انتخاب کتابدار نمونه استان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای برنامه های متنوع با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در هفته کتاب و کتابخوانی و انتخاب مسئول کتابخانه باقرالعلوم مرکز امور جوانان هلال احمر به عنوان کتابدار نمونه استان قم خبر داد.

مراسم عزاداری غنچه های هلال احمر قم در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزار شد

همزمان با 5 ماه صفر و در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با هدف آشنایی کودکان با مصایب اهل بیت(ع) در مراکز پیش دبستانی تحت پوشش هلال احمر قم جمعی از غنچه های هلال احمر به عزاداری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر؛ سرآغاز این هفتهٔ پرکار در معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با برگزاری نشست هماهنگی و اعلام برنامه‌های حوزه جوانان استان در شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان کلید خورد.

حضور جوانان قم در همایش کشوری "جوانان هلال احمر، 68 سال حرکت برای کرامت و انسانیت"

جوانان استان قم در مراسمی که به مناسب شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان، با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت و ریاست سازمان جوانان برای تقدیر از جوانان برگزیده سازمان برگزار شد شرکت کردند.

غنچه های هلال احمر قم، با "دست های مهربان" شادمانی را تقسیم کردند

همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر به همت اعضای کانون غنچه های هلال احمر اسباب بازی های جمع آوری شده در طرح ملی "دست های مهربان" به کودکان بی بضاعت و حاشیه نشین شهر قم هدیه شد.