مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

برگزاری مانور امدادی در قم

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۱ ق.ظ

مانور امدادی و مراسم تجلیل از برگزیدگان خانه پیشاهنگان استان با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم و فرماندهان تیمهای پیشاهنگی پسران برگزار شد.



















 جمعیت هلال احمر استان قم، ˈعلیرضا ظهیریˈ در این خصوص گفت: این مراسم با هدف تقویت قوه تعاون ومشارکت، ایجاد همدلی وبالا بردن سطح آگاهی پیشاهنگان در فعالیتهای امدادی برگزار شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در این جلسه گزارشی در خصوص آموزشهای نهضت پیشاهنگی به اعضای نهضت در چند مقطع سنی در معاونت امور جوانان در اوقات فراغت دانش آموزان و اطلاع رسانی از روند آموزشی ارائه شد.
در پایان این مراسم از اعضای برگزیده خانه پیشاهنگی و کادر اجرایی تقدیر بعمل آمد...















ضیافت افطاری به همت اعضای کانون جوانان قم(خواهران)

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۳ ق.ظ

ضیافت افطاری به همت اعضای کانون جوانان قم(خواهران)با حضور اعضای قدیمی...






معاون جوانان و دانشجویی سازمان در همایش ضیافت نور استان قم...
در همایش ضیافت نور با حضور اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان وجمعی از مسئولین کشوری واستانی در مجتمع وتوس برگزار شد:معاون جوانان و دانشجویی سازمان از استان قم به عنوان یک استان همیشه فعال و موفق با جوانانی توانمند در تمام عرصه ها یاد کرد...
معاون جوانان و دانشجویی سازمان در همایش ضیافت نور استان قم...

همایش ضیافت نور...

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶ ق.ظ

همایش ضیا فت نور با حضور اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان وجمعی از مسئولین کشوری واستانی در مجتمع وتوس برگزار شد. به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در این همایش علیرضا ظهیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ،ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین شمه ای از فعالیتهای معاونت امور جوانان را به سمع ونظر حاضرین رساند. حضرت حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری گفت:شما ها عضو مجموعه ای هستید که مجموعه ای هست بسیار انسانی ویک جامعه ی بسیار خدمتگذار ایشان در ادامه افزود:جمعیت هلال احمردر این هیاهوی جهانی به دنبال این هست که صلح،آرامش،بشردوستی ، حیات طیبه ،و احترام به انسانیت برقرار کند. حضرت حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری گفت:اگر تمام حقوقدانهای دنیا جمع شوند و بخواهند اساسنامه جمعیت هلال احمر را نقد کنندو اهداف سازمان جوانان هلال احمر را بررسی کنند یقینا نمیتوانند هیچ نقص وایراد حقوقی را وارد کنند، زیرا که اهداف خیرخواهانه هست و صحنه صحنه ی خدمت هست،لذا حقوق ، قانون و نفس بشریت طبیعتا در مسیر حمایت از اهداف مقدس جمعیت خیر خواهانه انسانی است. ایشان اذعان داشتند:ما موقعی که شما جوانان عزیزرا با این لباسهای خدمت می بینیم قوت قلب میگیریم ویک احساس پشتیبانی و پشتوانه می کنیم. معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری در بخش دوم سخنان خود گفت:واقعا ربط جوانان به هلال احمر مانند ربط روح به کالبد انسان هست که آن جسم حقیقتا معنا وحیات پیدا می کند واین روح هرچه با نشاط تر باشد آن جسم پر تحرک تر میشود و روح جمعیت هلال احمر هم همین جوانان هستند. لازم به ذکر است در پایان این همایش ازیکی از خانواده های محترمی که در یک اقدام خداپسندانه اقدام به اهدا اعضای بدن عزیزشان نموده بودند دلجویی و تقدیر بعمل آمدو نیز از برگزیدگان مسابقات رقابت مهر و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تجلیل به عمل آمد . 










نمایشگاه ارسباران(بیاد زلزله اذربایجان)

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ق.ظ

معاونت امور جوانان هلال احمر قم به یاد قربانیان زمین لرزه آذربایجان شرقی برگزار کرد...

نمایشگاه از مداخلات فرهنگی،اجتماعی و روانی انجام شده در مناطق زلزله زده.