مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

نشست علمی مدیریت تجمعات انبوه به همت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قم با سخنرانی دکتر گل‌فشان در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.



در روز جهانی اهداکنندگان خون، از معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم توسط مدیرکل انتقال خون استان قم تقدیر شد.



همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه های آموزشی طرح پیمان و فعالیت های ابتکاری اعضای کانون های دانش آموزی احمر در راستای مبارزه با مصرف مواد مخدر در استان برگزار شد.

به همت اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد قم همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

از جمله برنامه های غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های دانش آموزی قم در ماه مبارک رمضان حضور فرهنگی معنوی در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم و استفاده از حلقه های معرفتی در مساجد است.

طرح جوانه های غیرت در حمایت از کودکان کار به همت اعضای مجمع دانشجویی استان قم با همکاری دانشگاه شهاب دانش با برگزاری برنامه ضیافت افطاری در این دانشگاه برگزار شد.

معاون امور جوانان از برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی یکروزه ویژه اعضای فعال کانون جوانان خواهران قم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

هلال ماه رمضان که در آسمان رخ می نماید، گویی همه می خواهیم انسان های بهتری باشیم، اصلا انگار خاصیت این ماه است که هر کس به طریقی می خواهد برای کسب معنویت بیشتر و داشتن احساس بهتری در زندگی روزمره اش، هدفی متعالی را دنبال کند.

جمعی از اعضا با حضور در مراسم معنوی احیا و ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه لیالی قدر از فیض این شب های با فضیلت بهرمند شدند.


در آستانه آغاز طرح اوقات فراغت برنامه ها و فعالیت های جوانان هلال احمر در استان قم ادامه دارد.