مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۱۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است



پس از وقوع زلزله در کرمانشاه، جوانان هلال احمر استان قم به همراه سایر نیروهای خدمت رسان در پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی در سطح استان حاضر شده و اقدام به جمع آوری، بارگیری، بسته بندی و تکفکیک کمک های مردمی کردند.

در هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان اعضای کانون های معاونت امور جوانان هلال احمر قم روزهای پرکار و فعالیتی را سپری کردند.

جلسه آموزشی و توجیهی ویژه اعضای تیم حمایت روانی اجتماعی سحر جمعیت هلال احمر استان قم در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

همزمان با هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعی مسئولان و جوانان هلال احمر قم با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: کانون طلاب جمعیت هلال احمر با توجه به حضور جوانان طلبه و با انگیزه در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است.

رویکرد فرهنگی در جمعیت هلال احمر استان قم

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ق.ظ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با بیان اینکه 22 هزار جوان قمی در طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر در تابستان سال جاری حضور یافتند، گفت: بسیاری از برنامه های جمعیت هلال احمر با رویکرد فرهنگی انجام می شود چرا که آن چه جامعه امروز با آن درگیر است مسائل فرهنگی است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر پیگیری آسیب‌های جسمی نقش مهمی در رفع آسیب‌های روحی و فکری جامعه نیز دارد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: به همت جمعیت هلال احمر قم و شورای مبارزه با مواد مخدر 10 هزار نسخه کتاب 44 باور غلط درباره اعتیاد در میان جوانان قمی چاپ و توزیع شد.

استاندار قم گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به توانمندی های خود در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی نقشی اثرگذار دارد.

معاون امور جوانان استان قم از برگزاری برنانه های متنوع در 70 سالگی سازمان جوانان خبر داد.