مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

همزمان با روزهای پایانی مهرماه 99 فعالیت های اعضای کانون های جوانان قم با حضور فعالین این کانون ها اجرایی شد.

همه ساله برگزاری سفره امام حسن و مراسم رحلت پیامبر (ص) توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر استان قم از اقدامات اعضا بود امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با جمع آوری نذورات خود و توزیع در بین نیازمندان تلاش کردند فعالیت بشردوستانه را در این ایام برگزار کنند.


ایران جزء ده کشور بلاخیز دنیا است. حوادثی مانند سیل، زلزله، رانش زمین، آتش سوزی های گسترده از رویدادهایی هستند که هر ساله منجر به مرگ و میر و آسیبهای جسمی و روانی هزاران انسان می شوند. این حوادث می توانند تنش روانی قابل توجهی برای بازماندگان ایجاد کنند و از جمله این عوارض به آسیب های روانی می توان اشاره کرد که در کودکان به جا می ماند و آنها را از سلامت روان دور می کند.


معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در خصوص ادامه فعالیت های حوزه جوانان با برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیرعامل و سایر معاونت ها اقدام به هماهنگی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های آتی ویژه جوانان کرد.

جلسه جمع بندی برنامه های سالروز تاسیس سازمان جوانان و هفته وحدت (میلاد پیامبر اکرم ص) با حضور معاون و کارشناسان امور جوانان و دستیاران جوان مدیرعامل قم در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در سال جاری 11 هزار و 305 نفر از طرح تابستانی شوق رویش در قم استقبال کردند.

کرونا مانع فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر نشده است. اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم به توجه به شرایط کرونا، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به اجرای برنامه های بشردوستانه کردند.

اعضای کانون های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان قم با برگزاری برنامه های متنوع فعالیت های بشردوستانه خود را در کانون ها ادامه می دهند.

درخشش تیم سحر جوانان قم در اجرای طرح نذر آب 3

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ق.ظ

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۱۵۹۷ قلم کالای فرهنگی و لوازم التحریر در اجرای طرح نذر آب 3 استان سیستان و بلوچستان به ارزش ۱۱۵ میلیون و ۹۱۹ هزار تومان توزیع شد.