مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۴۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی "امیـر غدیر" ...

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

به همت معاونت امور جوانان قم و همزمان با دهه ولایت صورت می گیرد:

برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی "امیـر غدیر"

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی "امیر غدیر" با همکاری سازمان جوانان هلال احمر در دهه ی ولایت خبر داد: 

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قم :محمد مصباحی از برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی با همکاری سازمان جوانان هلال احمر با همکاری و حوزه نمایندگی ولی فقیه خبر داد و اظهار کرد: عموم مردم در سراسر کشور می توانند با دریافت سوالات از طریق مراجعه به سایت مدار آبی  madare-abi.blog.ir  پس از دریافت و مطالعه فایل متنی کتاب چهارده قرن با غدیر نوشته محمدباقر انصاری زنجانی ، پاسخ سوالات را به صورت عدد پنج رقمی به سامانه پیامکی اعلام شده ارسال کنند.


وی افزود : مسابقه کتابخانی "امیر غدیر" که با محوریت ایام دهه ولایت و مباحث مرتبط با عید بزرگ غدیر طراحی شده با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و حوزه نمایندگی ولی فقیه شده و عموم علاقمندان می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در پایان با بیان اینکه هدف ار برگرازی این مسابقات افزایش سطح آگاهی عمومی مردم درباره واقعه بزرگ غدیر است تصریح کرد: اسامی افرادی که به تمام سوالات پاسخ صحیح بدهند در قرعه کشی شرکت داده می‌شود و به منتخبین جوایزی از سوی معاونت امور جوانان با همکاری نمایندگی ولی فقیه استان  استان قم اهدا می شود.

اردوی دادرسان فعال قم برگزار شد...

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ
به همت معاونت امور جوانان استان قم؛
 اردوی دادرسان فعال قم برگزار شد
همزمان با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و با هدف تشویق اعضای کانون های دانش آموزی(دادرس) اردوی یک روزه کاشان برگزار شد.

مسابقه کشوری کتابخوانی امیر غدیر...

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ


 الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ
سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (علیه السلام) و ائمه اطهار تمسک می جویند.

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه استان قم به مناسبت دهه ی ولایت برگزار می کند:
مسابقه کشوری کتابخوانی امیر غدیر

برای شرکت در این مسابقه ، ابتدا به سایت مدار آبی  madare-abi.blog.ir مراجعه کرده و پس از دریافت و مطالعه فایل متنی کتاب چهارده قرن با غدیر نوشته محمدباقر انصاری زنجانی ، سوالات مسابقه را در ادامه همین مطلب دریافت کرده و پاسخ سوالات را به صورت عدد پنج رقمی به سامانه پیامکی  500010003029881 ارسال کنید.

نکات:
(شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد می باشد) و از 31 شهریور ماه تا 20 مهر1394 فرصت دارید در این مسابقه شرکت نمایید. و شماره همراه هایی که پاسخ صحیح به تمام سئوالات مسابقه را داده اند به صورت اتوماتیک (بدون دخالت دست!) از طریق سامانه پیامک جدا و به صورت اتفاقی از بین آنها تعداد 10 شماره به صورت قرعه کشی انتخاب می شوند.

 جــوایز: 10 هدیه کارت

با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم؛

جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی برگزار شد
با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، جلسه تبادل نظر و هماهنگی در موضوعات فرهنگی مرتبط با دانش اموزان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

گروه تئاتر "پیشگامان عدالت" راه اندازی شد...

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ


با هدف افزایش فعالیت های فرهنگی کانون دانش آموزی در قم؛
گروه تئاتر "پیشگامان عدالت" راه اندازی شد
 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از راه اندازی گروه تئاتر پیشگامان عدالت ویژه ایام ماه محرم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی  از تشکیل گروه تئاتر "پیشگامان عدالت" با حضور اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر استان قم خبر داد و اظهار کرد: این گروه با هدف غنی سازی فعالیت های فرهنگی کانون های دانش آموزی و جذب نوجوانان فعال در عرصه فرهنگ هنر به هلال احمر تشکیل شده است.

به همت اعضای کانون های دانشجویی قم صورت می گیرد:
اجرای طرح استقبال از دانشجویان جدید الورود و فراخوان عضویت در کانون دانشجویی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برپایی چادر های جوانان هلال احمر در دانشگاه قم و فراخوان عضویت ویژه کانون دانشجویی هلال احمر  خبر داد.

امیرآبادی در بازدید از مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد:
روحیه جهادی و مردمی عامل انجام کارهای بزرگ در هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، احمد امیرآبادی فراهانی به همراه مدیرعامل ، معاونین و جمعی از مدیران جمعیت هلال احمر استان قم،از مراکز ،پایگاهها و فعالیتهای جمعیت هلال احمر استان قم بازدید به عمل آورد.


در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم مطرح شد:
13 هزار نفر در دو ماه اول اوقات فراغت از خدمات جمعیت هلال احمر بهرمند شدند
در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که با حضور مدیر عامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همراه بود دکتر گلفشان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر قم از بهرمندی 13 هزار نفر در دو ماه اول اوقات فراغت از خدمات جمعیت هلال احمر خبر داد.

در ادامه دوره پاسخگویی به سوانح؛

کارگاه آموزشی مهارت پایه‌های داوطلبی برگزار شد

جوانان قمی عضو هلال احمر در کارگاه آموزشی مهارت پایه داوطلبی با اصول و اهداف هلال احمر و احکام شرعی در حوادث و کمک های روانشناختی در بلایا و خدمات داوطلبانه آشنا شدند.

اردوی فرهنگی و تفریحی به مقصد همدان برگزار شد...

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ

با هدف تشویق اعضای فعال هلال احمر قم،
اردوی فرهنگی و تفریحی به مقصد همدان برگزار شد
 اردوی سه روزه به مقصد شهر همدان وِیژه ی اعضای فعال کانون جوانان قم برگزار شد،در این اردو، اعضای هلال احمر از مناطق تفریحی و فرهنگی این شهر نظیر مقبره باباطاهر، آرامگاه بوعلی سینا، باغ موزه دفاع مقدس، منطقه تفریحی گنجنامه و غار علیصدر بازدید کردند.