مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۱۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

به مناسبت ماه پر فضیلت و مبارک رمضان، اعضای کانون دانشجویی معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم به غبار روبی نمازخانه این معاونت پرداختند.


رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، کاروان های نیکوکاری با عنوان "همدلی برای ظهور" به مناطق محروم اعزام می‌شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: از ۲۹ اسفند سال ۹۹ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ، ۲۷ هزار و ۹۰۲ محتوا با مضوع مهدویت توسط جوانان هلال احمر سراسر کشور در فضای مجازی به ثبت رسیده است.


مسابقه ملی نهضت سبز نهال کاری در کانون های معاونت امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

از طرف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر استان قم به عنوان دبیرخانه طرح بین المللی جوانان در انتظار مصلح جهانی معرفی شد.

عضو کانون جوانان بخش خواهران معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در ارتباط با فعالیت و اوقات فراغت جوانان، کمبودهایی دیده می شود، اما جوانان پای کار هستند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از امضای تفاهم نامه اجرای نهضت ملی ترویج ازدواج آسان(نمتا) و بهبود نرخ جمعیت میان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و مدیران موسسه کشوری خیریه الزهرا(س) در قم خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 21 هزار تن از خدمات طرح آمران سلامت از 29 اسفند 99 تاکنون بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: از 29 اسفند 99 تاکنون، 10 هزار و 500 تن از اجرای طرح آمران سلامت بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با اقداماتی پیشگیری از کرونا در سال گذشته و تداوم فعالیت در سال 1400 اظهار داشت: طرح آمران سلامت در مقابله با کرونا یکی از طرح‌های مهم هلال احمر بود که در سال جاری نیز ادامه دارد.