مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۰ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

طرح «یلدای مادرانه » با شعار «سهم این مادران تنهایی نیست» و با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فنی حرفه ای خواهران قم در آسایشگاه سالمندان فاطمیه سلام الله علیها اجرایی شد.

جوانی فرصت رشد باورها و زمانی برای کسب تجارب بزرگ زندگی است، ۱۶ سال همراهی داوطلبانه و خدمت در زمان های مختلف از او جوانی خودساخته و توانا ساخته است که حالا به خوبی می تواند به خود و خانواده و هم جامعه اش در زمینه های مختلف خدمت کند.

جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم برگزار شد.




اردوی مشارکتی و برون استانی نشاط و امید اعضای خواهران کانون جوانان در استان مازندران، شهرستان ساری برگزار شد.

تشکیل جلسات کارگروه گردشگری قم

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ق.ظ



نشست های کارگروه گردشگری قم با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تشکیل می شود.



معاون امور جوانان هلال احمر استان قم از پروژه های اجرا شده در طرح توانمندسازی محلی با رویکرد توسعه کسب و کار خرد به همراه کارشناس فرهنگی و اجتماعی هلال احمر استان و رابط شرکت کاردوک بازدید کرد.


 نشست تجلیل از مدیران و مربیان مهدکودک های فعال کانون های غنچه های هلال احمر استان قم در برپایی نمایشگاه کودک توانای سرزمین برگزار شد.




نشست ستاد گرامیداشت و اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش با حضور کارشناس کانون های دانش آموزی هلال احمر استان قم برگزار شد.


 مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان قم با مدیر کل جدید بهزیستی استان قم دیدار کردند.


کتاب وسیله‌ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می‌ماند و به آیندگان منتقل می‌شود. کتاب محصول تجربه‏ های بشری و خلاقیت‏های ذهنی و آموخته ‏‏های دراز مدت انسان است.تلاش برای ایجاد فرهنگ در حوزه کتابخوانی باید از دوران کودکی آغاز شود، از این رو طرح پند مهربانی همزمان با شراسر کشور در ساتان قم با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاون امور جوانان هلال احمر قم در یکی از مهد کودک های تحت پوشش کانون غنچه های هلال احمر اجرایی شد.