مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خبرداد: در آستانه دهه کرامت و همزمان با برگزاری همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی، اعضای کانون های جوانان اقدام به توزیع بروشورهای فرهنگی و فراخوان عضویت کردند.



غنچه های هلال احمر استان قم در سالروز شهادت امام صادق (ع) با اجرای برنامه های فرهنگی، عزاداری و تهیه و توزیع نذری یاد و نام آن امام معصوم را گرامی داشتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از استقبال جوانان از برگزاری اردوهای اوقات فراغت طرح طاها خبر داد.


جلسه مشورتی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و کادر اجرایی اردوهای کشوری نشاط و امید به میزبانی استان قم در مرکز امور جوانان هلال احمر استان برگزار شد.


همزمان با اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت شوق رویش کارگاه آموزشی مهارت های پس از ازدواج ویژه اعضای متاهل کانون های خواهران قم با همکاری مرکز مشاوره تسنیم در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.


همزمان با فصل اوقات فراغت و اجرای شوق رویش، طرح اردویی جمعیت هلال احمر قم با عنوان "طاها" با هدف توان افزایی امدادی و اجرای فعالیت های فرهنگی و تفریحی و کارگروهی در اردوگاه تفریحی وِسف قم آغاز شد.





همزمان با روز تامین اجتماعی غنچه های هلال احمر قم با حضور در دفاتر بیمه ضمن تقدیر از کارکنان این حوزه با مزایای استفاده از بیمه و فعالیت های کارکنان بیمه به زبان کودکانه آشنا شدند.


در جلسه هماهنگی، ویژه برنامه های دهه کرامت با ارتباط از طریق ویدئوکنفرانس و در حضور مدیران عامل، مسؤولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین جوانان استان های قم، خراسان رضوی و فارس تشریح شد. به پیشنهاد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با میلاد کریمه اهل بیت (س) و روز دختر ۳۰ نفر از دختران استان های قم، فارس، خراسان رضوی به زیارت حضرت معصومه (س) می آیند.



در راستای اجرای طرح اوقات فراغت "شوق رویش" معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم کارگاه آموزشی مهارت های قبل از ازدواج با همکاری مرکز مشاوره تسنیم برگزار کرد.



کارشناس مسئول کانون جوانان قم خبر داد: همز مان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، برنامه ها و همایش های مختلفی با هدف ترویج فرهنگ حجاب با حضور جوانان هلال احمر در قم برگزار شد.