مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۶ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوره جدید آموزش های امدادی اعضای کانون طلاب جامعه الزهرا (س) قم آغاز شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مراکز علوم دینی، اعضای کانون طلاب جامعه الزهرا(س) قم با هدف آمادگی امدادی جهت حضور در حوادث و بلایا، به صورت هفتگی در دوره جدید آموزش ها و بازآموزی مباحث امدادی را فرا می گیرند.

مشارکت اعضای کانون جوانان شهر جعفریه، از برگزاری اردو آموزشی تا عضویت در سامانه جامع

کارگاه آموزشی مداخله در بحران ویژه کانون دانشجویی قم برگزار شد

 کارگاه آموزشی مداخله در بحران های خانوادگی، فردی و اجتماعی توسط کانون دانشجویی هلال احمر و با همکاری انجمن مددکاران در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.





جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر با حضور در موزه "مرکز موضوعی احکام فقهی"، نمایشگاه تاریخ طبیعی و بوستان های قم، ضمن آشنایی با طبیعت وگیاهان در این موزه از بخش حیوانات تاکسیدرمی شده نظیر پرندگان، خزندگان، آبزیان و حیوانات وحشی بازدید کردند.



عشق به اهل بیت(س) کوچک و بزرگ نمی شناسد، دست های مهربان غنچه های هلال احمر به واسطه زلالی روح لطیفشان در هفته کودک، عشق به امام مهربانی ها را در ایتسگاه های دوستدار حسینی به تصویر کشید.

مسئول کانون غنچه های هلال احمر قم، از برگزاری مراسم ها مختلف عزاداری و تعزیه ویژه اعضای کانون غنچه های هلال احمر در مراکز پیش دبستانی و همچنین برپایی ایستگاه های دوستدار کودک حسینی و مسابقه نقاشی در ایام دهه اول محرم، همزمان با هفته کودک خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری فراخوان عضویت در دانشگاه های حضرت معصومه (س) و آزاد اسلامی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه جاری خبر داد.

دسته عزاداری جوانان از جمعیت هلال احمر قم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (ص) اقامه عزا کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری ایستگاه سلامت وایستگاه صلواتی و فراخوان عضویت در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

مسول کانون جوانان هلال احمر قم از برگزاری مراسم عزاداری و برنامه های فرهنگی هیات حضرت علی اکبر علیه السلام ویژه کانون جوانان خواهران قم خبر داد.