مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۲۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: آموزش مجازی پیشگیری اولیه از اعتیاد در قالب طرح ملی یاریگران هلال ویژه مدیران و کارکنان هلال احمر استان قم با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر و معاونت آموزش و پژوهش این جمعیت به مدت دو روز برگزار شد.

به مناسبت هفته خوابگاه‌ها و روز جهانی فشار خون، ایستگاه پایش سلامت به همت اعضای برادر کانون دانشجویی هلال احمر علوم پزشکی قم در خوابگاه امام خمینی(ره) این دانشگاه برپا شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مسابقات ورزشی- امدادی با حضور ۵۰ نفر از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان خواهر در مجتمع فرهنگی ورزشی این جمعیت به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ خبر داد.

کارگاه آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان- پردیس آیت الله مدنی با حضور بیش از ۱٤۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه به همت سرتیم‌های امدادی کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر استان قم با حضور دانشجویان خوابگاه دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد.

کارگاه مقدماتی پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح ملی یاریگران هلال، ویژه اعضای جدیدالورود کانون‌های هلال احمر استان قم به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان و با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر به مدت دو روز در مرکز امور جوانان برگزار شد.

کارگاه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر به همت کانون دانشجویی هلال احمر علوم پزشکی قم به مناسبت هفته هلال در سالن امام علی(ع) این دانشگاه برگزار شد.

به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس هلال احمر و همزمان با هفته سلامت، دوره‌های امدادی ویژه به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی استان قم در دانشکده بهداشت برگزار شد.

کارگاه مقدماتی پیشگیری اولیه از اعتیاد در قالب طرح ملی یاریگران هلال، ویژه اعضای تیم سحر (سفیران حمایت روانی و اجتماعی ) به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته هلال احمر در مرکز امور جوانان برگزار شد.

تمرین ساعت صفر تیم‌های امدادی کانون دانشجویی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اجرا شد.