مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم؛ از اجرای طرح قرار مهربانی (اهدای خون) توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر شهرستان قم در شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) خبر داد.


همزمان با لیالی قدر اعضای کانون های هلال احمر استان قم اقدام به اجرای طرح های حمایتی و بشردوستانه کردند.

پیام تبریک هفته هلال احمر

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۴ ب.ظ



سرپرست جمعیت هلال احمر استان قم با انتشار پیامی هفته هلال احمر را به تمام کارکنان، جوانان، داوطلبان، امدادگران مهربان، ایثارگر این جمعیت هلال احمر تبریک گفت.


همزمان با آغاز هفته هلال احمر و صلیب سرخ با هدف گرامیداشت این روزها برنامه های ابتکاری و سراسری در معاونت امور جوانان هلال احمر در حال اجرا است.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برنامه های هفته هلال احمر و ماه رمضان در حوزه جوانان، شعب سراسر استان را تشریح کرد.


رئیس سازمان جوانان هلال احمر از معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی سرود و تئاتر دانش آموزی «احسان» خبر داد.



با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت مباحث حمایت های روانی و اجتماعی و همچنین عدم امکان برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم اقدام به برگزاری دو گفتگوی زنده اینترنتی با حضور اساتید برجسته روانشناسی کرد.

طرح غمگساران جوان (ختم قرآن، سخنرانی و مرثیه خوانی) با هدف همدلی با خانواده های متوفیان کرونا با پیام استاندار و فرماندار قم در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و همزمان در فضای مجازی اجرا شد.


با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و همدردی با خانواده های متوفیان بیماری کرونا ”طرح ملی غمگساران جوان “ توسط جوان هلال احمر در قم کلید خورد.