مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از حضور ۲۰۰ نفر از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان و همچنین جمعی از کارکنان این جمعیت به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در دومین کنگره ملی شهدای استان، خبر داد.

همایش «جوانان در مسیر تعالی» به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر با حضور دبیر کل، دکتر گل فشان، معاونان و روسای ستادی و استانی هلال احمر ۱۸ آبان، در قم، برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از حضور اعضای جوان شهرستان جعفرآباد، در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان، در هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از برگزاری دوره آموزشی و جلسه توجیهی مدیران حوزه‌های علمیه استان در مرکز آموزشی فرهنگی و امدادی جمعیت هلال احمر، در هفتاد و پنجمین ساروز تأسیس سازمان جوانان، خبر داد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه قم، در پیامی ۱٤ آبان ماه، هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان را تبریک گفت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مراسم جشن برای مددجویان مرکز توانبخشی زندگی سبز، به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر، در هفتاد و پنجمین سالروز سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری دومین جلسه کمیته استانی طرح ملی دادرس(دانش آموز آماده در روزهای سخت)، به منظور برنامه ریزی و زمان‌بندی اجرا، در هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از غبار روبی مزار شهدای گلزار به منظور تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم، به همت اعضای کانون جوانان هلال احمر، در هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کارگاه آشنایی با فعالیت‌های سازمان جوانان به منظور آشنایی بیش از ۸۵ نفر از دانشجویان دانشگاه قم با فعالیت‌های بشر دوستانه و عام‌المنفعه کتنون هلال احمر، در هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، خبر داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری نشست صمیمی معاون امور جوانان، پرسنل و اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با مسئول کمیته بانوان و خانواده و عضو شورای فرهنگی شورای شهر، در هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، خبر داد.