مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است




معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از حضور اعضای کانون دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر در سازمان انتقال خون و اجرای طرح (اهدای خون، اهدای زندگی) خبر داد.



دومین جشنواره ورزشی امدادی "المپیاد جوانه" با حضور غنچه های هلال احمر در قم برگزار شد.




به همت معاونت امور جوانان هلال احمر قم و با مشارکت نونهالان مهدهای تحت پوشش غنچه های هلال احمر وکودکان 4 تا 6 ساله طرح ابتکاری مسابقه "غنچه دوباره بسازیم" در هفته هلال احمر در قم برگزار شد.



نشست صمیمی و مراسم تقدیر از مدیران و مربیان مهد کودک های فعال استان قم که در سال گذشته به صورت مستمر با معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر همکاری داشتند با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان قم و خانم علی‌شیری؛ معاون امور اجتماعی _ اداره کل بهزیستی برگزار شد.



همزمان با هفته هلال احمر، و با مشارکت موسسه حمایت از کودکان سرطانی کرامت، جشنواره غذاهای سنتی و بازارچه خیریه در پیش دبستانی و دبستان غزل افتتاح شد.

کارشناس مسئول کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر از برگزاری انتخابات شورا های اجرایی کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم در بسیاری از دانشگاه های استان قم در هفته هلال احمر خبر داد.



به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم و با همکاری حوزه هنری و معاونت امور جوانان اداره کل تربیت بدنی استان استان، بیست و پنجمین محفل طنز ادبی «قُمپز» عصر چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 همزمان با هفته جوان و در آستانه ولادت حضرت حجت(عج) در سالن بعثت سازمان ملی جوانان قم برگزار شد.




انتخابات شورای اجرایی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پردیس فارابی قم برگزار شد.

غنچه های هلال احمر قم از پرسنل جمعیت تقدیر کردند

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ



به مناسبت هفته هلال احمر، جمعی از اعضای کانون غنچه های مهدکودک "مهرآفرین" با حضور در جمعیت هلال احمر و توزیع کردن شیرینی هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم تبریک گفتند و از تلاش های آنها تقدیر کردند.