مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۴۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بیش از یک دهه است که جوانان جمعیت هلال احمر در رثای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به یاد رشادت های جوان رشید کربلا حضرت علی اکبر(ع) در قالب هیات های عزاداری جوانان حضرت علی اکبر(ع) در سراسر ایران همراه با دیگر اقشار مردم عزادار، سوگواری می کنند. گزارشی از حال و هوای این روزهای جوانان استان قم و حضور پرشور آنان در هیات حضرت علی اکبر این استان را در ذیل می خوانید:

همزمان با روز جهانی پوکی استخوان در قم صورت گرفت:

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از پوکی استخوان ویژه غنچه های هلال احمر

طرح آموزش عملی، با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی بیشتر کودکان با بیماری پوکی استخوان و انتقال اطلاعات و آموزه ها به به غنچه های هلال احمر  همزمان با 'روز جهانی پوکی استخوان' برگزار شد.

با هدف افزایش آگاهی های امدادی دانشجویان صورت گرفت؛
برگزاری دوره کمکهای اولیه درخوابگاه دانشگاه قم
 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره کمکهای اولیه ویژه خواهران  دانشجو در خوابگاه دانشگاه قم با همکاری کانون دانشجویی خبر داد.


تفاهم‌نامه همکاری بین هلال‌احمر و بهزیستی استان قم امضا شد
تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان قم با اداره کل بهزیستی با هدف گسترش آموزش‌های امدادی و تلاش جهت آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری امضا شد.

آشتی غنچه های هلال احمر با غذای سالم...

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

همزمان با هفته جهانی غذا در قم صورت گرفت؛

آشتی غنچه های هلال احمر با غذای سالم

در طرح ابتکار "آشتی با غذای سالم" مربیان مهد کودک ها با آموزش های خود ضمن آشنایی غنچه های هلال با محصولات غذایی سالم، کودکان را به تغدیه با غذا های سالم تهیه شده توسط خانواده های ترغیب کردند.

رنگ و بوی ماه محرم در هلال احمر قم پیچید...

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ق.ظ


جوانان هلال احمر به پیشواز ماه محرم  رفتند، از سیاه پوشی مرکز امور جوانان قم تا حضور غنچه های هلال احمر در مراسم گرامیداشت کودکان کربلا.

همزمان به آغاز هفته تربیت بدنی
معاون امور جوانان هلال احمر با معاون اداره کل ورزش و جوانان قم دیدار کرد
بدون تردید ورزش، یکی از مسایل مهم هر جامعه به شمار میرود و از آنجا که حمایت از سلامت و زندگی انسان ها یکی از اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر می باشد،معاون امور جوانان در هفته تربیت بدنی به دیدار معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم رفت.

امیرمهدی زاده متولد ۳۱ شهریور سال ۱۳۶۸ در استان قم است و کاراته را زیر نظر غلامرضا دباغیان سرمربی فعلی تیم ملی آموخت. وی در تیم ملی ایران به افتخارات زیادی دست پیدا کرده که از جمله مهمترین عناوین می توان به کسب مدال طلای جهان در مسابقات ۲۰۱۲ پاریس و برنز جهان در مسابقات ۲۰۱۴ مونیخ، طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، برنز قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳ و طلای آسیا در سال ۲۰۱۵، دو طلا و یک نقره رقابت های کاراته وان اشاره کرد. این جوان ورزشکار در مراسمی به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر قم و در بخش جوانان در آمد.

با هدف آموزش و آگاهی نونهالان در هفته کودک؛ مانور نمادین کانون غنچه های هلال قم برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کلاس آموزش امدادی و مانور نمادین ویژه اعضای کانون غنچه های هلال در هفته کودک خبر داد.

هفته کودک با حضور پرشور غنچه‌ها در استان قم رنگ تازه‌ای گرفت، هفته‌ای که بهترین فرصت برای نهادینه سازی فرهنگ والای انسان‌دوستی در نسل نوپای بشر است. معاونت امور جوانان استان قم در این هفته فعالیت های متنوعی انجام داده که در این گزارش به بخشی از آن ها اشاره شده است.