مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

با حضور معاون امور جوانان هلال احمر، معاون اجتماعی نیروی انتظامی و دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال احمر نشست مشترک با موضوع کارآفرینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

جلسه کمیته استانی اجرای ششمین مرحله استانی المپیاد اماده با حضور کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه و شهرستانی استان قم برگزار شد.

غنچه های هلال احمر قم و نونهالان مهد کودک های ملایک 1 و 3 به مناسبت روز سلامت به اجرای برنامه های متنوع پرداختند.


در نخستین روزهای سال جدید و پس از رونمایی از بسته آموزشی مصور ویژه غنچه های هلال احمر در قم، توزیع آن در میان مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی استان آغاز شد.

معاونت امور جوانان هلال احمر استان قم با همکاری اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش دوره های آموزشی مهارت های زندگی را با موضوع مهارت های فرزندپروی برگزار کرد.

مجمع عمومی فروردین ماه اعضای کانون جوانان خواهران قم با موضوع آموزش های امدادی برگزار شد.

طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح ملی امداد و نجات که با بازدید رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و استاندار قم از پایگاه جاده ای و پست امداد و نجات نوروزی عوارض قم -کاشان آغاز به کار کرد در ۱۵ فروردین سال ۹۷ به کار خود پایان داد.

محمد مصباحی با اشاره به اجرای هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از برخورداری بیش از 261 هزار نفر از زائران و مسافرانی که یه شهر قم سفر کردند، از خدمات جوانان هلال احمر خبر داد.

بیش از 2600 تن از مردم و مسئولان استان قم همصدا با جوانان هلال احمر سراسر کشور به تصادفات جاده ای “نه” گفتند.

رضا سیار، فرماندار قم به صورت سرزده از پایگاه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح ملی امداد و نجات عوارضی قم _ کاشان بازدید کرد.