مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

تیم سحر هلال احمر استان قم در قالب کاروان سلامت و طرح نذر آب 3، با اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی متعدد برای کودکان و نوجوانان در دهستان ابتر شهرستان ایرانشهر فعالیت خود را آغاز کرد.

با هدف ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره، برگزاری مسابقات هدفمند و اجرای برنامه های مفرح و متنوع فرهنگی در مناطق کم برخوردار تیم سحر جوانان قم به استان سیستان و بلوچستان اعزام می شود.

فعالیت های کانون های دانش آموزی قم با اجرای طرح غربالگری و اهدای بسته های فرهنگی و لوازم التحریر در سال تحصیلی جدید کلید خورد.

طرح های ابتکاری آموزشی و بشردوستانه توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم در حال اجرا است.

جمعی از جوانان هلال احمر قم، اقدام موهن و بی شرمانه نشریه فرانسوی در اهانت بر پبامبر عظیم الشأن اسلام را محکوم کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح جوانان هلال احمر همراهان ایران همدل در قم در قالب اهدای سبد کالا به نیازمندان اجرا شد.

دکتر حامد روشن چشم، مشاور جوان استاندار قم با حضور در مرکز جوانان هلال احمر استان قم به عضویت هلال احمر درآمد.

در آستانه آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹_ ۱۴۰۰ شماری از اعضای کانون های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان قم با مشارکت در بسته بندی لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار کل کشور که در مسجد مقدس جمکران صورت گرفت به پویش مشق احسان پیوستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در طول یازده شب، 42 هزار و 295 نفر از عزاداران حسینی از خدمات طرح نذر سلامت جوانان هلال احمر در هیات های بزرگ استان قم بهره مند شدند.

طرح نذر خون همه ساله توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمراستان قم، در راستای ترویج فرهنگ نوعدوستی، احترام به ارزش های انسانی، تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها همزمان با ایام ماه محرم اجرا می شود.