مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

۳۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مسابقات فینال در دو بخش برادران و خواهران و با حضور 4 تیم برتر مسابقات رفاقت مهر استانی خبر داد.

جلسه هم اندیشی مسئولان معاونت امور جوانان هلال احمر در موضوع فعالیت های کانون دانشجویی در دانشگاه قم برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کارگاه های آموزشی فعالیت های زیست محیطی تفکیک زباله از مبدا و نقش خانواده ها در تاب آوری اجتماعی با حضور اعضای کانون جوانان هلال احمر خبر داد.

در راستای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی نشست هم اندیشی و هماهنگی اجرای برنامه های مشترک در مرکز امور جوانان هلال احمر جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

همزمان با روز بزرگداشت خانواده همایش "خانواده متعالی" و با هدف و تکریم بنیان خانواده با حضور جمعی از کانون های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر در قم برگزار شد.

مراسم یادواره شهدای امدادگر همزمان با سومین برنامه مشق عشق برگزار شد.

در مسابقات برترین‌های کیک بوکسینگ IKN بانوان در قم برترین‌های این رشته با هم رقابت کردند و عضو فعال کانون دانشجویی هلال احمر استان قم موفق به کسب رتبه اول شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از صدور بیانیه‌ ای در حمایت از حقوق بشر و محکومیت جنایت و حوادث تألم‌بار کشتار مردم میانمار خبر داد.

طرح همدلی با هدف آموزش طرح دادرس به 200 دانش آموز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی در روزهای میانی شهریور ماه در قم کلید خورد.

همزمان با دهه ولایت جشن غدیرخم و آغاز فعالیت پویش "فردایی روشن" با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم و معاون نهضت سوادآموزی استان با حضور پر شور بیش از 200 نفر اعضای کانون جوانان خواهران در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.