مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اولین اردوی قــــــم گردی برگزار شد...

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ق.ظ
به گزارش معاونت امور جوانان استان قم، با توجه به برنامه های پیش بینی شده معاونت امور جوانان در سال 1393اردوهای یک روزه قم گردی با رویکرد فرهنگی،آموزشی،امدادی و تفریحی در قالب اردوهای یک روزه و با هدف تشویق و افزایش مشارکت اعضای این استان در تمام برنامه ها از فردا آغاز می شود. در این اردوها که با هدف تشویق اعضای فعال همه ی کانون ها و آشنایی بیشتر جوانان با آثار تاریخی و پیشینه فرهنگی استان قم برگزار می گردد، فردا در اولین گام معاونت امور جوانان ضمن هماهنگی با میراث فرهنگی استان، موزه و خانه ی قدیمی یزدان پناه و خانه زند که بناهای تاریخی و قدیمی شهر قم به شمار می رود را؛ توسط اعضای کانون جوانان (واحد خواهران)مورد بازدید قرار خواهد داد. لازم به ذکر است پس از آشنایی اعضا با این اماکن تاریخی، و در ادامه ی اردو، برنامه های فرهنگی ورزشی و امدادی در قالب مسابقات(طناب کشی و دارت..) و آموزش امدادی(علائم حیاتی) در بوستان نرگس(بوستان ویژه بانوان)تدارک دیده شده.











  • محمد مصباحی

کانون جوانان

واحد خواهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی