مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با حضور حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی،امنیتی استاندار قم، مدیر کل امور اجتماعی استاندار و مدیر عامل جمعیت استان در مرکز امور جوانان این جمعیت آغاز شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرقم، محمد گل فشان در این مراسم با اشاره به اینکه معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر دارای تعدادی کانون از قبیل کانون غنچه ها، کانون روستایی، طلاب ، دانشجویی است اظهارداشت: در طول سال در این معاونت و کانون های آنها برنامه های مختلفی اجرا میشود که طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان از نمونه آنها است.وی برگزاری مسابقات رفاقت مهر، برگزاری کنگره های علمی، اجرای طرح دادرس در مدارس و برگزاری کارگاه های مختلف در حوزه خانواده و جوانان را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر قم دانست و گفت: یکی از برنامه هایی که جمعیت هلال احمر قم در کنار سایر دستگاهها به آن توجه دارد غنی سازی اوقات فراغت جوانان است و در این راستا در طول سال به خصوص تابستان برنامه های خوبی را پیش بینی شده است.مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: در این طرح برنامه های مختلف تربیتی، آموزشی و فرهنگی از قبیل خیاطی ،حسابداری ، دوره های کامپیوتر،،آموزش داروخانه و… اجرا می شود.وی با اشاره به کمبود فضا جهت اجرای برنامه های اوقات فراغت بیان داشت: اگر زیرساخت ها و فضای لازم در اختیار داشته باشیم آمادگی داریم تا سه برابر وضعیت موجود را برگزار کنیم. حجت الاسلام بنایی معاون استاندار قم نیز در این مراسم با بیان اینکه طرح غنی سازی اوقات فراغت نباید فقط مختص یک بازه زمانی باشدافزود: هرموقع که انسان از کار رهایی یابد اوقات فراغت او می‌تواند آغاز شود که این امر نیازمند یک برنامه ریزی مناسب است. وی با بیان اینکه در اوقات فراغت باید جهت گیری و هدف مشخص باشد اظهارداشت:در طرح اوقات فراغت یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت، جنبه معنوی آن است.بنایی با اشاره به اینکه باید از طرح اوقات فراغت سعی کنیم تا بهترین بهره برداری داشته باشیم، گفت: بسیاری از فرصت ها زودگذر است بنابراین باید از ان بهره ببریم تا بتوانیم برغنای علمی و اطلاعات خود بیافزاییم.حاجی مظفری مدیرکل اموراجتماعی استانداری قم نیز دراین مراسم با بیان اینکه هلال احمر دارای ظرفیت های بسیار گسترده ای است، بیان داشت: هلال احمر یکی از نهادهای تاثیر گزار و پویا در جامعه است.وی تصریح کرد: در جمعیت هلال احمر با توجه به اجرای برنامه های مختلف در امور جوانان و خانواده ها این آمادگی وجود دارد تا بسیاری از دغدغه های و آسیب های اجتماعی را تحت پوشش قراردهد و نیاز است در این زمینه به خصوص اوقات فراغت دستگاهها نیز با جمعیت هلال احمر هماهنگ شوند.

















  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی