مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
بسم الله نور
لئن شکرتم‏ لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید به خاطر بیاورید هنگامی را که پروردگارتان اعلام داشت که اگر شکر گزاری کنید نعمت خود را بر شما خواهم افزود و اگر کفران کنید مجازاتم شدید است.(ابراهیم/ 7)
****************************
من بـی تو دمی قرار نتوانم کرد احسان تو را شـمار نتـوانم کرد
گربرتن من زبان شود هر مویی یک شکر تو از هزار نتوانم کرد...
ابوسعید ابوالخیر
****************************
معاونت امور جوانان استان قم با حمایت دکتر گلفشان مدیر عامل استان برگزار می کند: 18 هدیه به 18 نفر ...
برای شرکت در این مسابقه فقط تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارید تا با توجه به آیات و روایت مرتبط با شکر و سپاسگزاری از خداوند؛ نیایش نگاره ادبی کوتاه خود را در این مبحث مــــــ☾ـــــاه عـســـــل...
و یا در همین وبلاگ مدار آبی به صورت پیام خصوصی
منتشر کنید...

امام علی علیه السلام:شکر هر نعمتی، آن است که از محارم الهی پرهیز و خودداری شود

  • محمد مصباحی

مسابقه

نظرات  (۲)

سلام استاد
سه ساله که از هلال احمر جدا افتادم
دلم خیلی تنگ شده
کاش میتونستم یبار دیگه بتونم تو هلال احمر فعالیت داشته باشم
خیلی خوشحال شدم شما و دوستان عزیزمو تو اینترنت دیدم
تنها راهی ک میتونم با هلال احمر قم در ارتباط باشم همین کساوخبرای توی سایتیاس
به دلیل شرایطی ک برام پیش اومده قادر به ادامه همکاری با هلال نبودم
یادش بخیر چقدر میومدمو میرفتم
چقدر مانور انجام دادم
چقدر اکیچ میرفتم
عاشق اکیپای محرم بودم
چقدر پشت سیستم مرکز اموزش نشستم و کار کردم و چه خاطرات خوبی از بچه ها دارم
اقای دکتر اقای بهرامی خانم فاریابی.....
سلام منو به همشون برسونید
یاد شما همیشه توی قلبمه و هیچوقت فراموش نمیشه.....
عکساوخبرای توی سایتا*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی