مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز ملی دختران اقدام به برگزاری جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب با محوریت انسان دوستی در دین اسلام و زندگی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) کرده است.
وی گفت: تمام وبلاگ نویسان سراسر کشور با رعایت قوانین جشنواره می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: محورهای این مسابقه شامل حضرت معصومه (س) الگوی دختر مسلمان، حضرت معصومه (س) و سیره عملی زندگی ایشان، حضرت معصومه (س) و شناختشان و شخصیت، حضرت معصومه (س) و بصیرت و ولایتمداری، حضرت معصومه (س) اسوه عفت و طهارت، حضرت معصومه (س) و زمینه سازی ظهور، حضرت معصومه (س) و نهضت علمی، حضرت معصومه (س) در روایت و کتب، حضرت معصومه (س) در آئینه شعر، دلنوشته‌ها و متون ادبی می‌شود.
وی بیان کرد: معیارهای داوری شامل ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه، درج حداقل پنج مطلب درباره موضوع فوق در وبلاگ‌های شخصی، بروز رسانی مستمر و منظم، استفاده از قالب مناسب و گرافیک مرتبط با عکس و رنگ، فونت، اندازه، طرح و اسکریپ‌ها مرتبط با موضوع، نوآوری و خلاقیت در بخش‌های مختلف و تولید محتوا با امتیاز ویژه، انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب مرتبط است.
مصباحی ادامه داد: وبلاگ‌ها نیز بصورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه و مدیریت هستند و استفاده از آیات و روایات با درج منابع و مواخذ الزامی و استفاده از مطالب سایر سایت‌ها با ذکر منبع در وبلاگ بلامانع است و مطالب مرتبط با جشنواره باید با برچسب دختر آفتاب در وبلاگ مشخص شود.
وی گفت: آغاز ثبت نام وبلاگ‌ها از 15 مرداد امسال شروع و تا هفتم شهریورماه ادامه دارد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: به سه نفر نفر کمک هزینه عتبات عالیات، به هشت نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و شش نفر کمک هزینه سفر به شهر قم اهداء می‌شود که اختتامیه این جشنواره دوشنبه 10 شهریورماه در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود...



نظرات  (۷)

  • یکی از شرکت کننده ها
  • کی اسامی نفرات برای خودتون مشخص میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی افرادی که  برگزیده هستند کی باید منتظر تماس شما باشند؟
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله فردا صبح با تمام برگزیدگان جهت حضور در مراسم اختتامیه تماس گرفته می شود .
    اسامی و لینک منتخبین پس از اختتامیه روی سایت قرار خواهد گرفت.
    با سلام  من دیروز مطلب تولیدی خود را با عنوان بانو میلادت مبارک  را براتون فرستادم شما پیام به ایمیلم داده بودید که با عرض سلام پیام شما دریافت شد اما مطلب من در قسمت موج و بلاگی نیست خواهشا بررسی بفرمایید.وبلاگ حجاب من....سلاح من.
    با تشکر از شما
    خواهشا جواب بدید.
    www.iAlexa.ir

    افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
    قانونی شرعی حلال
    مورد تایید الکسا
    مورد تایید گوگل وبمستر

    عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

    هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !! فقط تا آخر هفته .


    بازدید بیشتر = اعتبار بیشتر = موفقیت بیشتر شما


    www.ialexa.ir

    سلام.با من که امروز تماس نگرفتین..ولی خب نمی دونم کدوم یک از معیارهای داوری رو رعایت نکردم.امیدوارم به حق اون 17 نفر منتخب از من بهتر باشن...
    اینم وبلاگم:
    www.neginieghom.blogfa.com
    negineghom.blogfa.com
    کی اسامی نفرات برای خودتون مشخص میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی افرادی که  برگزیده هستند کی باید منتظر تماس شما باشند؟امروز06/9 هم منظر شدیم ولی خبری نشد آقای مصباحی
    سلام و خسته نباشید
    قرار بود امروز صبح نتایج رو اعلام کنید اما هیچ اقدامی نشده.
    میشه زودتر اسامی رو رو سایت قرار بدید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی