مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و صلوات بر محمد و خاندان پاکش و بانوی کرامت سلام الله علیها

دبیرخانه ی اولین جشنواره ی ملی وبلاگ نویسی "دختر آفتاب" در پایان بخش اجرایی این جشنواره با ارسال بیانیه ای ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های تمامی خادمان دست اندرکار، داوران و شرکت کنندگان محترم که در اولین جشنواره ی مجازی تخصصی که به مناسبت دهه ی کرامت و میلاد حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها، به میزبانی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قـــم برگزار گردید، ضمن اعلام اینکه؛ مجموعه آثار رسیده به دبیرخانه در بخش اصلی 146 وبلاگ که شامل بیش از 1500 پست مرتبط با موضوعات جشنواره و در بخش موج وبلاگی 30 اثر می باشد، پس از بررسی دقیق تمام آثار ارسالی توسط تیم داوری، 17 اثر را به عنوان منتخب برگزیده و نتیجه ی نهایی را به شرح ذیل اعلام می دارد.امید است توفیق خادمی مقبول حضرت شان واقع گردد.

و من الله التوفیق...دهه ی کرامت؛ ذی القعده 1435


در بخش اصلی (اسامی به ترتیب حروف الفبا)

3 نفر برگزیده اول  (کمک هزینه سفر به عتبات عالیات)

خانم الهام امینی از بوشهر (کریمه اهل بیت سلام الله علیها)
آقای مصطفی حسرتی از گیلان (رایحه قم)
آقای مسعود دهقان از استان قم (آفتاب قم)

6 نفر برگزیده دوم (کمک هزینه سفر به مشهد مقدس)

آقای اسحاق حاجیان پور از خوزستان(حضرت معصومه سلام علیها)
آقای سیدمحمدکاظم رضی زاده از گیلان (دل آباد)
آقای فرشید فرازی از قم (بچه محل حضرت معصومه سلام الله علیها)
آقای پویا فرهادی از لرستان (دختر آفتاب)
خانم مرضیه عبدی قهفرخی از چهارمحال و بختیاری(کریمه اهل بیت سلام الله علیها)
آقای سعید محمدبیگی از اصفهان(آفتاب قم)

6 نفر برگزیده سوم (کمک هزینه سفر به قم)


خانم زهره اسماعیلی از ایلام (شفیعه محشر)
آقای عبدالله عبدی قهفرخی از چهارمحال و بختیاری (مسافر آفتاب)
آقای حامد کوهستانی از اصفهان (بانوی پیشتاز)
خانم نسیم مکتبی از خوزستان (شفیعه محشر)
آقای علی نهری ملایری از همدان (کریمه طاهره اهل بیت سلام الله علیها)
آقای مقداد هادیان از مازندران (حکایت عشق)

در بخش موج وبلاگی
2 نفر برگزیده (کمک هزینه سفر به مشهد مقدس)


آقای سعید ایل بیگی از قم (اهل کویر)
خانم سعیده شریف طبع از لرستان (دختِ آفتاب)

نظرات  (۲۰)

با سلام هیچ کدام از وبلاگ هایی که انتخاب کرده اید نه بالا می آیند و نه بار گذاری می شوند با این حساب داورهای عزیز از راه دور داوری کرد ه اند یعنی بر اساس ثبت نام انتخاب کرده اند مثل اینکه نانوایی بوده هرکس زود بیاید اول است.
سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
  • ماهمه رهسپاریم
  • سلام
    وتشکر از نتایج اما لطفا این وبلاگو برای رضایی لله نگا کنید بگید کجاش ایراد داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    http://mazarestan.blogfa.com/category/15/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85%D9%87
    من که ثبت نام کردم...کدوم معیار داوری رو نمره نیاوردم؟یعنی چی؟لطفا شفاف سازی کنید...چندتاشونو نگاه کردم از  وبلاگ هایی که انتخاب کردین..واقعا سه چهارتاشون حق دارند که برنده بشند...وبلاگ منو نگاه میندازین ببینین چیو نمره نیاوردم؟
    negineghom.blogfa.com
    من از نفرات برتر نیستم اما وقتی دیدم داوری ها عادلانه بوده و رقیب هام بهتر بودند اصن ناراحت نشدم . اخه بعضی مسابقه ها واقعا نا حقی میکنن اما این مسابقه که کم نذاشت .ممنون یا علی
    سلام علیکم
    اسعدالله ایامکم
    خداقوت
    برگزیده شدنتون در جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب رو تبریک و تهنیت عرض می کنم.
    باید شاکر باشیم که حضرت مارو قابل دونستند تا بتونیم از کرامات و الطاف ایشون مطلبی هرچند ناچیز رو در فضای مجازی به انتشار در بیاریم.
    سالم باشید و حاجت روا
    به تمامی عزیزان تبریک میگم و آرزوی موفقیت می کنم.
    انشاءالله که وبلاگ ها در طول سال بروز باشند و از مطالبشون استفاده کنیم.
    پاسخ:
    سلام

    ما هم امیدواریم با عنایت خاصه حضرت این امر محقق گردد
    به تمامی عزیزان تبریک میگم و آرزوی موفقیت می کنم.
    انشاءالله که وبلاگ ها در طول سال بروز باشند و از مطالبشون استفاده کنیم.

    سلام

    اصلا از داوری ها تون خوشم نیومد

    بیشتر از اینکه به مطالب ویلاگ توجه کرده باشند به بزک دوزکش نگاه کردند هر کی بیشتر بزک کرده بود اون برنده شده

    در ضمن مگه قرار نبود این مطالب منبع داشته باشه پس چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من تمام وبلاگای برگزیده رو نگاه کردم اشعار و نثرها که نویسنده ش مشخص نبود مقالات هم با منابعش مستقیما از اینترنت کپی پیس شده بود بدون ذکر منبعی که از اونجا کپی کاری کرده بودند

    به هر حال مبارکشون باشه حتما طلبیده شدند ما چکاره ایم. 

    پاسخ:
    سلام
    فقط یکی از عناوین داوری ذکر منبع بود...

    با سلام وخداقوتی
    وبلاگ ها فقط قالب خوبی داشتند و از نظر محتوا متاسفانه کپی پست لطفا در بیانیه ذکر می شد که این آسیب جدی در وبلاگ نویسی دینی است که وبلاگ فقط قالب نیست مهمتر از آن محتوا است از نظر محتوا وبلاگ ها حرفی برای گفتن نداشتند متاسفم برای جامعه مجازی مان واینگونه مسابقات که فقط جنبه گزارشی و آماری دارد بهترین جشنواره بوی سیب بودکه سرنوشت اش نمی دانم چی شد.
    پاسخ:
    سلام
    موج وبلاگی حرکتی نو بود برای رسیدن به تولید محتوا ...
    این فقط گام اول بود
    با سلام؛بهتر بود برگزارکنندگان محترم جشنواره به جای عنوان مسابقه وبلاگنویسی از عنوان مسابقه طراحی وب پیج یا طراحی صفحات وب استفاده میکردند چون تمامی برندگان محترم طراحی و دیزاین و برنامه نویسی انجام دادن و  یا مسابقه رو در دو بخش طراحی قالب و صفحات وب و وبلاگ نویسی آماتوری برگزار میکردند تا لا اقل تکلیف شرکت کننده ها معلوم باشه.بنده و خانواده حدود یک هفته برای وبلاگ وقت گذاشتیم و حدود هشتاد قالب رو آزمایش کردیم و مطالب وزین و معتبر و متفاوتی رو انتخاب کردیم و همچنین در انتخاب رنگ حروف و فونتها و تصاویر مرتبط و ابزار وبلاگ مناسب نهایت دقت رو انجام دادیم چون فکر میکردیم داریم در مسابقه وبلاگنویسی شرکت میکنیم و فکر میکنم اگر عزیزان داور و شرکت کننده های محترم سری به وبلاگ ما بزنن متوجه دقت و سلیقه به کار برده شده بشوند.البته لازم به ذکر نیست که در سن و سال بنده جایزه و رقم جایزه اهمیت خاصی نداره(البته سنم رو نمیگم چون باعث تعجب دوستان خواهد شد).با تشکر از حوصله همگی دوستان..
    http://beytolnoor.mihanblog.com/  وبلاگ بیت النور
    من هم با نظر دوستان موافقم که متاسفانه معیار اصلی شما قالب وبلاگ بوده است.
    به روز رسانی مستمر..ذکر منبع..درج برچسب..پست جداگانه برای معرفی جشنواره و... چه امتیازی داشت؟؟ فقط قالب؟!!
  • مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
  • سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

    یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

    حاوی

    1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
    2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
    3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
    4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
    5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
    6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
    7 - کتاب های آموزشی نایاب
    و . . . .
    سلام
    داوری ها خیلی ضعیف بوده است، یه انجمن اقدام به نقد این مسابقه کرده است نظراتتون را آنجا ارسال کنید.
    http://forum.farsimatch.ir/thread-6.html
    با سلام اطلاع رسانی در این زمینه ضعیف می باشد ولازم است که افرادی که در سایر جشنواره ها شرکت نموده اند یا اس ام اس اطلاع داده شود
    نکته ای که کمتر به آن توجه می گردد این است که در اکثر این مسابقات سایتهایی برنده می گردند که دارای پشتوانه های  قوی دولتی ویا خصوصی هستند که میتوانند هیات تحریره داشته وامکانات سخت افزاری ونرم افزاری داشته باشند این موسسات بیشتر نیاز به سیاست های حمایتی دارند تا جایزه ومعرفی .
    لذا لازم است که از این موسسات خواسته شود در این گونه جشن واره ها شرکت ننمایند انها دارای مراجعاتی هستند ونیاز به معرفی ندارند
    انچه باعث  شور حسینی وترویج فرهنگ علی می شود توجه به وبلاگ نویسان گمنام می باشد که پشتوانه مالی ندارند ولی تعدادشان زیاد است لذا پیشنهاد میکنم در صورتی که
    موسساتی که حامی دارند از شرکت در جشنواره انصراف نمیدهند به دوبخش حرفه ای ومعمولی تقسیم گردد ونوع جوایز متناسب با ان طاحی گردد
    برای شناخت آدمیان ، بجای کنکاش در اندیشه تک تک آنها ، بدنبال شناخت پیشوای انگاره و خرد آنها باشید .

    مجله اینترنتی پامپا
    http://magazine.pampa.ir

    بسم الله الرحمن الرحیم.

    این نظر رو من برای وبلاگ دختر آفتاب هم ارسال کردم.امیدوارم اون دوستی که این نظر رو باید بخونه به دستش برسه و ترتیب اثر بده.

    جشنواره ملی وبلاگنویسی دختر آفتاب برگزار شد و هرچند وبلاگ ما جز ۱۷ برگزیده نبود اما حضرت معصومه سلام الله علیها عنایت کردند و من رو از قم راهی مشهدالرضا(ع) کردند.و الان دو روز است که برگشته ام و دعا گوی همه ی دوستان بوده ام.وظیفه ی خودم می دانم که از جشنواره ملی وبلاگنویسی دختر آفتاب به خاطر این حرکت زیبا تشکر کنم و همچنین پیشنهاداتی رو هم جهت ارتقای جشنواره های آینده بدهم.اگر لحن مناسب نیست به بزرگواری خودتون ببخشید.البته پیشنهاد ها شاید هزینه داشته باشه یا خیلی سنگین باشه اما من پیشنهاد رو میدم و راهکار اجرا هم می گم امیدوارم موثر باشه.

    پیشنهاد می کنم:

    1- این جشنواره را ادامه دهید.

    2- چون تعدادی از دوستان از اینکه در مسابقه رتبه ای نیاوردند ناراحت هستند و همچنین جهت بروز رسانی وبلاگ ها و تعطیل نشدنشان با درج اطلاعیه ای اعلام کنید که این جشنواره وبلاگنویسی ادامه خواهد داشت و دوستانی که در جشنواره وبلاگ نویسی شرکت کرده اند در جشنواره های آتی نیز می توانند شرکت کنند و  امتیاز ویژه ای برای آنها برای جشنواره وبلاگ نویسی آینده در نظر گرفته خواهد شد.(مثلا امتیاز دقیق رو هم اگر صلاح می دونید بگید مثلا 30 امتیاز از 100صرفا به دلیل حضور جشنواره قبل )

    3- جایزه ها و تعداد برگزیدگان را افزایش دهید.البته یک پیشنهاد دارم اما اگر خواستید اجرا کنید آن را علنی نکنید پیشنهاد می کنم یک جایزه هرچند کوچک برای همه ی کسانی که در مسابقه شرکت کرده اند در نظر بگیرید و بعد از اختتامیه بدهید حالا هرچی که می خواد باشه مثلا ارسال یک نامه تشکر آمیز یا دادن یک کارت هدیه یا هماهنگی با موسسات فرهنگی جهت گرفتن هدیه و دادن به شرکت کنندگان یا دادن یک کتاب و.. مثلا هماهنگی با سایت های ارائه دهنده خدمات جهت دادن تخفیف بالا به کسانی که در این جشنواره شرکت کرده اند و...مثلا من خودم لوگو و فلش و کدهای صوتی و... می سازم و نمونه هایش در وبلاگ موجود است و حاضرم با قیمت بسیار پایین برای دوستانی که در این جشنواره شرکت کرده اند طراحی کنم.البته ببخشیدا من قصد تبلیغ ندارم م خوام راه های دادن جایزه به همه رو توضیح بدم.ببخشید اگر طولانی شد.این کار باعث میشه دیگه اون تعدادی هم که ناراحت هستند ناراحتی شون برطرف بشه و خیلی حرکت زیبایی میشه هرچند شما هر تلاشی بکنید طبیعی است که عده ای دلخور شوند.

    4- قلم و کاغذ بردارید و یک دور همه ی نظرات دوستان را بخوانید و نکات مفید را برای جشنواره آینده یادداشت کنید.

    5- لطفا وبلاگی که برای اطلاع رسانی مسابقه طراحی می کنید حرفه ای باشد.البته وبلاگتان مناسب بود اما متاسفانه سرشار از لینک های خراب و کدهای سنگین و...بود.مثل اسلایدری که با سایت یک ابزار ساختید.خیلی جالب نیست که خدمات سایت های ابزاردهی استفاده کنید و برای اینکه به صورت رسمی کار می کنید بهتره همه ی کدها رو خودتون بسازید و مخصوص خود سایت شما باشه.

    6- اطلاع رسانی قوی تری داشته باشید در تلویزیون رادیو سایت های خبری و...عضویت در شبکه های اجتماعی و...

    7- پاسخ گویی را ارتقا دهید.من تو یه سایت نظر دادم شمارمو هم ذکر کردن همون روز جواب برام پیامک شد.خیلی کار قشنگی بود.پیشنهاد می کنم شما هم این کار رو انجام بدین.

    8- دقیقا ذکر کنید که امتیاز ها به چه مواردی تعلق میگیرد.چون متاسفانه ملاک های داوری هر مسابقه وبلاگنویسی با دیگری (در برخی موارد تفاوت دارد) و همچنین به نظرم اگر به همین شیوه ای که امسال برگزار شد سال دیگه برگزار بشه اسقبال کمتر هست.البته قصد توهین ندارم اما خیلی از دوستان زحمت کشیده بودند ولی خب اگر همه هم امتیاز کامل میگرفتند فقط 17 نفرشان انتخاب می شدند که طبیعی است.مثلا می تونید بگید بین کسانی که امتیازشان به اندازه هم است قرعه کشی صورت می گیرد.

    البته پیشنهادهای دیگری هم داشتم که فعلا در خاطرم نیست اگر یادم آمد بازهم مزاحم میشم ولی ازتون خواهش می کنم نذارید این حرکت و موج خاموش بشه و اون امید و شور و نشاطی که دوستان که قبل از اختتامیه داشتن از بین بره.من حاظرم یه لینک باکس بسازم جهت ادامه کار و...

    ضمنا این کارتون هم جالب نبود که هرکس درمورد جوایز و.. نظر می می گذاشت شما جواب می دادید و می گفتید که صاحب جشنواره خود حضرت هستند و این ها بهانه ای برای عرض ارادت است و...بله همینطوره ولی این موارد دلیل نمیشه شما پاسخ گو نباشید یا اینکه کاربران رو به داشتن دید مادی و...متهم کنید یا کلا در پاسخ به کاربران از حدیث و آیه و... استفاده نکنید سعی کنید جواب منطقی بدید یا اگر اشکالی بود قبول کنید.من خودم نوکر اهل بیت(ع) و قرآنم و این شیوه ی پاسخ گویی به نظرم نتیجه عکس بده.بازهم عذرخواهی می کنم.

    ضمنا در مورد هریک از پیشنهادات اگر خواستید در حد توانم کمک و راهنمایی می کنم.التماس دعا


  • مجله اینترنتی پامپا
  • حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
    جان راسکن
    مجله اینترنتی پامپا
    http://magazine.pampa.ir
    نمودنم چطور می خواهین جواب خدا رو بدین . حیف اون همه زحمتی که کشیدم .نصف این وبلاگ ها به هیچ دردی نمی خورن و اصلا با لا نمیان .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی