مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری مسابقات استانی رفاقت مهرقم...

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، دکتر گلفشان در این مراسم با اشاره به اینکه در برنامه هایی که جوانان شرکت می کنند انتظار می رود شاهد موفقیت ها و رتبه های برتری باشیم اظهارداشت: در اینگونه برنامه ها باید جنبه معنوی را مدنظر قراردهیم و ارزشها و اصول دینی را نیز رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه نباید برنامه هایی که برگزارمی شود تکراری باشد گفت: در همه برنامه ها باید رشد و تکامل شرکت کنندگان را داشته باشیم.
حجت الاسلام سید مصطفی علامه مهری مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم نیز با اشاره به اینکه در مکتب اسلام به جوانان اهمیت زیادی داده شده است بیان داشت: در اسلام جوانان را به کسب علم سفارش زیادی شده و در ایام جوانی می توان خیلی چیزها را کسب کرد.
وی با بیان اینکه دوران جوانی یکی از بهترین دوره هاست افزود: کسی که در دوران نوجوانی علم می اموزد مانند نقشی است که در سنگ حکاکی می شود  و ماباید از دوران زندگی به خصوص جوانی در نهایت رفاقت بهترین بهره را ببریم.
مجمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم نیز دراین همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت از شرکت 250 نفر در مسابقات رفاقت مهر  در ایتم هایی همچون حمل تخصصی مصدوم و چادرزنی خبرداد.
مسابقات رفاقت مهر یکی از فعالیتهای تربیتی و اموزشی است که به منظور کشف ، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی ،علمی و امدادی و افزایش سطح اگاهی اعضا سازمان جوانان هلال احمر از طریق ایجاد انگیزه ی بیشتر و رقابت سالم تر همه ساله برگزار می شود که امسال جهت ایجاد روحیه همدلی و مودت بین اعضای شرکت کننده تحت عنوان رفاقت مهر برگزار گردید . این مسابقات  دررشته های چادرزنی حمل مصدوم و امداد و کمکهای اولیه در اردوگاه وسف بخش کهک  با حضور 250 نفر از اعضای  خواهر و برادرکانونهای جوانان و دانشجویی  ، دکتر گل فشان  مدیر عامل جمعیت و معاونین به مدت یکروز برگزار شد.از دیگر اهداف این سلسله از مسابقات ایجاد رقابت سالم و غنی سازی اوقات فراغت در قالب شناخت و اموزش فرهنگ هنر اداب و رسوم سنن مطلوب جامعه اسلامی و همچنین پرورش روحیه مشارکت جویی ، مسئولیت پذیری و تعامل و همدلی دربین اعضا بود .
لازم به ذکر است این مسابقات در رشته های حفظ و قرائت قران و مفاهیم سوره یس  و زبان انگلیس با حضور داوران بین المللی  25/6/93 و 26/6/93 ویژه برادران و خواهران با حضور حدود 50 نفر از حافظین و قاریان  عضو مرکز جوانان در معاونت امور جوانان برگزار میگردد.
رتبه های نخست این مسابقات جهت شرکت در مرحله کشوری ابان ماه به مشهد مقدس اعزام می گردند























نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی