مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با اعیاد شعبانیه مراسم جشن های فارغ التحصیلی غنچه های هلال احمر در پیش دبستانی های استان قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم: معاون امور جوانان از برگزاری جشن های پایان تحصیلی غنچه های هلال احمر در پیش دبستانی های اندیشه ، سنا، چکامه و فارابی و شکوفه های بهشتی خبر داد.

محمد مصباحی اظهار کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه همچون سنوات گذشته، با پایان سال تحصیلی بیش از 500 نفر از غنچه های هلال احمر در مراسم و جشن هایی که به این مناسبت برگزار شد حضور یافتند.

وی با اعلام اینکه همه ساله جشن های فارغ التحصیلی نمادین برای ماندگار کردن خاطرات غنچه های هلال احمر و خداحافظی و تشکر از مربیان و مسولین پیش دبستانی ها  برگزار می گردد افزود: در این جشن ها که به همت مسولین پیش دبستانی های اندیشه، سنا، چکامه و شکوفه های بهشتی و فارابی و با حضور معاون اموزش و پرورش استان قم در تالار ماهان تندیس قم و مراکز پیش دبستانی های مذکور برگزار شد، ضمن اجرای برنامه های شاد و متنوع غنچه های هلال احمر با دریافت گواهی از مقطع پیش دبستانی فارغ التحصیل شدند.

 معاون امور جوانان استان قم در ادامه افزود: در این جشن ها که با حضور اولیاء غنچه ها همراه بود، اعضای کانون غنچه های هلال احمر در پوشش های متحدالشکل به اجرای نمایش و سرود با موضوع هلال احمر پرداختند که به همین منظور مورد تشویق و استقبال خوب خانواده های خود قرار گرفتند.

مصباحی با اشاره به اجرای دکلمه سپاسگزاری توسط اعضای کانون غنچه های هلال احمر در این جشن ها اظهار کرد: برگزاری مسابقات مختلف، نمایش و بازی سایه ها با دست در حضور مدعوین و همچنین اهدا لوح پایان تحصیلی به کودکان توسط مدیران پیش دبستانی ها از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم می باشد.

وی یادآور شد: پایان بخش این برنامه های شاد اهدای کتاب ماه مهربان توسط مسولین هلال احمر و گرفتن عکس های یادگاری کودکان با پوشش های هلال احمری بود.

نظرات  (۲)

  • سامانه افزایش بازدید عی سی رنک
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

    همچنین جهت تبادل لینک می توانید به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

  • "" نیک بخت"
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    وب بسیار جالبی داری!!!
    جهت پیشبرد اهدافتان
    برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
    متشکرم
    اعلام امادگی در نظرات
    بازدید وب خود را افزایش دهید
    ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
    ما را با نام
    گردوی بوانات و سلامتی
    لینک فرمایید

    gerdo-bavanat.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی