مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
برگزاری مانور امدادی در خوابگاه دانشجویی دانشگاه های استان قم
معاون امور جوانان استان قم از اجرای مانور امدادی در هفته خوابگاه ها در دانشگاههای علوم پزشکی و اصول الدین قم خبر داد:
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم: محمد مصباحی با بیان اینکه یک روز از هفته خوابگاه ها تحت عنوان «خوابگاه، ایمنی و بهداشت» نامگذاری شده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش امدادی در دانشگاهها و خوابگاهها ی دانشجویی ، و با هدف  آموزش چگونگی انجام اقدامات امدادی حین حادثه و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان، این مانور همزمان با سراسر کشور در دانشگاه های قم برگزار شد.

 وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه در حوادث طبیعی و غیر طبیعی یکی از نقاط پر مخاطره دانشگاه ها و خوابگاههای دانشجویی هستند،افزود: از آنجا که تعداد زیادی از افراد در فضای محدود حضور دارند و در زمان وقوع حوادث احتمالی خصوصا در زمان پناهگیری و تخلیه اضطراری افراد زیادی دچار مشکل می شوند، برگزاری مانورهای امدادی در فضای خوابگاهی یک ضرورت است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده سازمان جوانان با  معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز سوم و چهارم خرداد ماه با توجه به فرارسیدن هفته خوابگاه ها دانشجویان عضو کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه های اصول الدین و علوم پزشکی قم در خوابگاه این دانشگاه ها اقدام به اجرای مانور  امدادی و پناهگیری و تخلیه اضطراری و آموزش های مرتبط با کمک های اولیه کردند.

گفتنی است، بازه زمانی ۲۹ اردیبهشت تا چهارم خردادماه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تحت عنوان هفته خوابگاه ها نام گذاری شده است. 



نظرات  (۱)

سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : تست هوش - مربع بعدی کدام است ؟


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی