مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

دکتر محمد گل‏فشان مدیر عامل جمعیت هلال ‏احمر استان قم با ارسال پیامی ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل می‏باشد:

جانی سرآغاز ناب‏ترین و شورانگیزترین لحظات زندگی انسان‏هاست و آنجا که گام‏های استوار توکل و تلاش با قدرت اراده و ابتکار درهم می‏آمیزد، فصل تبلور کمال آدمی رنگی بی‏ مانند می ‏گیرد. در فصل امید و پویایی زندگی بشر؛ هرگاه که بار مسوولیت و تعهدی بر دوش‏های این نسل قرار گیرد نهایت صعود به بالاترین قله‏ های کمال به دست توانای جوانان دست یافتنی و پیشرفت‏های بی‏ بدیل میسر می‏شود.

بی ‏شک اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه در آغاز پرنشاط‏ ترین دوران زندگی الفبای مهربانی به نوع را آموخته‏ اند و با استعانت از پروردگار متعال و پیروی از مکتب نیکوترین جوانان عالم در دامان بهترین والدین پرورش یافته‏اند. جوانانی که به خوبی آموخته‏اند رمز پیشرفت انسان، ایمان و خودباوری و تلاش و دست یافتن به تخصص و به کار بستن تعهد برای رسیدن به آینده‏ای بهتر برای همگان است.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی‏دریغ جوانان جمعیت هلال‏ احمر استان قم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی، بهروزی و شادکامی جوانان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی