مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
نماز جمعه قم این هفته قم با حضور اعضای جوان هلال احمرو حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شد:

به گزارش روباط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم : تعداد 50 نفر از اعضای کانون های جوانان و طلاب و دانشجویی معاونت امور جوانان استان قم در نماز جمعه این هفته ی استان قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر حاضر شدند.
در این مراسم عبادی که خرداد ماه سال 94 در شبستان امام خمینی و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه قم اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب، می خواهند با گروه هایی همچون داعش و طالبان؛ اسلامی ضد بشر، ضد دانش، ضد زن و ضد ارزش های والای انسانی به جهان معرفی کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد به رهبری امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل (ره)؛ عالم و فقیهی برجسته، عارفی دلسوخته و مجاهدی نستوه بود که دل به خداوند متعال سپرده و دریادل بود و مردمی را که زیر ستم ظالمان قرار گرفته بودند را به حرکت درآورد و سرانجام توانست این انقلاب را به پیروزی برساند و امروز نیز به رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی کشتی این انقلاب به پیش می رود.
وی با بیان اینکه امام راحل (ره) اسلام ناب محمدی (ص) را به جهان معرفی کرد، گفت: امام خمینی (ره) حرکتی را آغاز کرد که امروز باعث عزت و شرف اسلامی شده است ،ایران اسلامی هشت سال دوران دفاع مقدس را توانست پشت سر بگذارد و باز هم می تواند مشکلاتی را که دشمنان پدید آورده اند پشت سر بگذارد.
معزی، همچنین به حرکت کشتی نجات هلال احمر ایران به سمت یمن اشاره کرد و گفت: یکی از اثرات حرکت این کشتی مطرح کردن مساله کشور یمن در سطح جهان بود و این امر موجب شد تا فدراسیون جهانی صلیب سرخ در این زمینه موضعگیری کند؛ استکبار جهانی می خواست در این زمینه بایکوت خبری ایجاد کند و جریان یمن فراموش شود که نتوانست.
وی در بخش دیگر سخنان خود، با بیان اینکه منتظر ظهور امام زمان (عج) هستیم و با ظهور ایشان دنیا را عدل و داد فرا می گیرد، به وظایف منتظران در عصر غیبت اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر دعا برای فرج ایشان ، باید به وظایف خود نیز عمل کنیم.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره به ویژگی های مردم در عصر غیبت و بیان اینکه حتی افراد غیرمسلمان نیز به منجی معتقد هستند، گفت: انتظار مفهوم بسیار عمیقی دارد و انتظار دارای یک مفهوم عمیق و گسترده ای در زندگی مادی و معنوی ماست و در زندگی ما تاثیرگذار می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی