مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم صورت گرفت: برگزاری جلسه اتاق فکر جوانان قم با موضوع جذب و نگهداری اعضای جدید

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم: معاون امور جوانان از برگزاری اتاق فکر جوانان با موضوع جذب اعضاء جدید در ایام اوقات فراغت خبر داد.

محمد مصباحی با اشاره به آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت ضمن ارائه گزارشی از طرح های پیشنهادی و نحوه اجرای فعالیت های مرتبط  با جلسات گذشته اتاق فکر این استان در جمع پرسنل و کارشناسان معاونت امور جوانان و تعدادی از اعضای فعال اتاق فکر اظهار کرد: با توجه به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان قم و امکانات و فضایی که در اختیار ماست بنا داریم در تابستان 94 با همفکری جوانان طرح های جدیدی را در مجموعه معاونت امور جوانان استان اجرا کنیم.

وی در ادامه افزود : کارنامه درخشان جوانان جمعیت هلال احمر قم در سطح استان موید این مطلب است که باید برای ماندن در جایگاه برتر در میان دستگاه های مرتبط با اوقات فراغت جوانان با تلاش مضاعف و طرح های نو و قوی تر از گذشته راه خود را ادامه دهیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خاطر نشان کرد: در ادامه این نشست اعضا و پرسنل ضمن ارائه پیشنهاداتی به بحث و گفتگو در مورد طرح ها ویژه جذب و نگهداری اعضا جدید و چگونگی تبلیغات پرداختند

وی با اشاره به بخشی از طرح های پیشنهادی گفت:برگزاری همایش ها و برنامه های فرهنگی و هنری جذاب؛ نحوه تبلیغات جدید با استفاده از پتانسل اعضای سازمان جوانان و کانون های دانش آموزی، ایجاد بانک اطلاعاتی و به روز کردن اطلاعات اعضای قدیمی، برپایی چادرهای فراخون عضو و آموزش های خلاقانه به عموم مردم در بوستان ها و پارک های شهر، استفاده از ظرفیت کانون های محلی با کمک ساکنین محلات، امکان استفاده از کلاسهای تفریحی و ورزشی و اجرای طرح های مرتبط در تابستان و برگزاری کارگاه و کلاس های فوق برنامه به صورت رایگان و تخفیفی ویژه اعضای هلال احمر، برگزاری برنامه های مشارکتی فرهنگی با حضور خانواده های اعضا جدید و استفاده از تجارب و ایده های اعضای قدیمی که بنا به شرایط کاری و زندگی شخصی حضور کمرنگ تری در مجموعه دارند از پیشنهاداتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ در پایان نشست اتاق فکر خانم سعیده حسینی که به نمایندگی از مدیرعامل جمعیت در اتاق فکر حضور داشت، ضمن تقدیر از ارئه ایده های نو یادآور شد، برگزاری اتاق فکر در سطح جمعیت از دغدغه های مهم دکتر گلفشان است و بنده با عنایت به حضور خوب جوانان قم به عنوان پیشتاز در عرصه ابتکارات نو برگزاری موفق اتاق فکر را به معاونت امور جوانان و اعضای شایسته آن تبریک می گویم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی