مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در جلسه هماهنگی دستگاه های مرتبط ؛
برنامه های هلال احمر قم به مناسبت هفته کودک اعلام شد
در آستانه هفته کودک جلسه هماهنگی دستگاه های مرتبط با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار و در این جلسه  برنامه های پیشنهادی هلال احمر در هفته کودک بررسی شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛جلسه هماهنگی دستگاه های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان به دعوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری قم برگزار شد فعالین حوزه ی کودک برنامه های پیش بینی شده دستگاه خود را در زمینه گرامیداشت هفته کودک مطرح کردند.

در این جلسه که با حضور دستگاهای مختلف از جمله اداره فرهنگ و ارشاد، هلال احمر، نیروی انتظامی، حوزه هنری، بهزیستی و آموزش و پرورش، کمیته امداد برگزار شد، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه های هفته کودک کانون غنچه های هلال پرداخت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مقرر شد ضمن تشکیل کمیته ای به همین مناسبت، جشن مشترکی با حضور تعدادی از دستگاه های مرتبط با کودکان در این هفته برگزار شود.

در این جلسه محمد مصباحی نماینده جمعیت هلال احمر از برگزاری جنگ شادی در مهدها و پیش دبستانی ها و جشن بادبادک ها و همچنین اجرای اردوهای یک روزه آموزشی و فرهنگی و تفریحی ویژه نونهالان و حضور در موزه حیات وحش به همراه گردش علمی و مسابقه نقاشی با موضوع حمایت از کودک سوری و برگزاری مانور ایمنی و سلامت و حضور کودکان در حرم حضرت معصومه(س) تحت عنوان کوچکترین "خادمین معنوی" مورد بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است؛ 15 تا 21 مهر ماه جاری هفته کودک نامگذاری شده است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی