مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

فعال سازی طرح دادرس در شهر جعفریه قم...

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ

با هدف تربیت دانش اموزان آماده در روز های سخت صورت گرفت؛

فعال سازی طرح دادرس در شهر جعفریه قم

با هدف فعال سازی کانون دانش آموزی و طرح دادرس شهر جعفریه جلسه کارشناس دانش آموزی استان قم با 15 نفر از مربیان آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با توجه ایجاد پایگاه جمعیت هلال احمر و تاسیس کانون دانش آموزی در شهر جعفریه با هدف فعال سازی کانون های دادرس این شهر جلسه آموزشی توجیهی مربیان آموزش و پرورش جعفریه برگزار شد.

بر اساس این گزارش با توجه به اجرای طرح ملی دادرس در مدارس استان، جلسه آموزشی کارشناس دانش اموزی استان  با هدف توجیه مربیان آموزش و پرورش شهر جعفریه برگزار شد و در این جلسه کارشناس دانش آموزی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه اجرای طرح دادرس اهمیت فعال سازی کانون های تازه تاسیس دانش آموزی جعفریه را مورد بررسی قرارد داد.

برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت ویژه مربیان و نحوه ی آموزش دانش آموزان طرح با هماهنگی های لازم میان معاونت امور جوانان و آموزش و پرورش شهر جعفریه از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


گفتنی است،چندی پیش با حضور مدیران هلال احمر و مسئولین شهر جعفریه جمعیت هلال احمر در شهر جعفریه قم به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی