مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در همایش کشوری "جوانان هلال احمر، 68 سال حرکت برای کرامت و انسانیت" صورت گرفت؛

انتخاب معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم به عنوان معاون برتر کشور


همزمان با شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در مراسمی با عنوان "جوانان هلال احمر، 68 سال حرکت برای کرامت و انسانیت" از معاونین و اعضای برتر سازمان جوانان تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در سالروز تاسیس سازمان جوانان در مراسمی با عنوان "جوانان هلال احمر، 68 سال حرکت برای کرامت و انسانیت" از معاونین و اعضای برتر سازمان جوانان تقدیر شد.

در این مراسم که به مناسب شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوان و با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و ریاست سازمان جوانان برگزار شد از 5 معاون برتر و 32 جوان برگزیده سازمان جوانان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

 بر اساس این گزارش محمد مصباحی موحد معاون امور جوانان استان قم در جمع 5 معاون برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

معیار انتخاب این معاونان تلاش جهت بهره گیری و مشارکت حداکثری توان داوطلبان جوان استان و تربیت موثر جوانان، گسترش متوازن ساختار کانونی و بسط فعالیت های تمامی کانون ها، اجرای موفق برنامه های ابلاغی سازمان و کسب رتبه های برتر در این برنامه ها، بهره گیری از خلاقیت و نوآوری در اجرای فعالیت های ابلاغی اعلام شده است.

همچنین پوشش خبری مناسب و مطلوب در سطوح استانی و کشوری، جهش فعالیت های صورت گرفته در حوزه جوانان استان در یک سال اخیر، انعقاد تفاهم نامه های درون استانی جهت گسترش فعالیت ها در تمامی سطوح کودکان، نوجوانان و جوانان، توجه موثر و فعالیت مطلوب در ثبت و ساماندهی اطلاعات اعضای سازمان از دیگر ملاک های درنظر گرفته شده است.

ارتباط موثر با شورای معاونان استان به خصوص مدیرعامل جمعیت استان جهت راهبری مناسب برنامه ها، توسعه متوازن شهرستانی و پرداختن به تمامی نقاط استان به ویژه نقاط کم برخوردار از دیگر مولفه هایی است که این معاونان آنها را در دستور کار خود قرار داده اند.

 گفتنی است، در این مراسم سیده رویا صبح خیز نیز به عنوان جوان برتر استان قم در جمع جوانان برگزیده سازمان جوانان هلال احمر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی