مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
گرامیداشت هفته اهدا خون، با اهدا گل به پرسنل سازمان انتقال خون در قم
 جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر از مهدکودک ملائک۲ وابسته به بیمارستان الزهرا، همزمان با هفته اهدا خون از پزشکان و پرسنل سازمان انتقال خون استان قم با اهدا شاخه های گل تقدیر کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اعضای کانون غنچه های هلال احمر از مهدکودک ملائک۲ در دیدار با پزشکان و پرسنل سازمان انتقال خون استان قم این روز را با اهدا گل به آنها تبریک گفتند.


بر اساس این گزارش، جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر از مهدکودک ملائک وابسته به بیمارستان الزهرا همزمان با آغازین روزهای هفته اهدا خون با هدف نکوداشت و گرامیداشت این روز و ضمن آشنایی کودکان با خدمات عام المنفعه در محل سازمان انتقال خون حضور یافته و با مراحل و آزمایش های قبل از اهدا و همچنین روند کامل اهدای خون آشنا شدند.


همچنین غنچه های هلال احمر در ادامه این بازدید علمی، ضمن اجرای همخوانی سرود "سلامتی" این روز را به پزشکان، پرسنل و اهداکنندگان خون تبریک گفتند و از آنها با اهدا شاخه های گل تقدیر کردند.


گفتنی است، در پایان این بازدید مسئول روابط عمومی سازمان انتقال خون با اهدا بسته های فرهنگی به رسم یادبود از حضور غنچه های هلال تقدیر کرد.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی