مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه اعضای تیم سحاب این جمعیت به نمازگزاران عید سعید فطر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد امام حسن عسگری(ع) خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، اعضای تیم سحاب جمعیت هلال‌احمر استان قم به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه به نمازگزاران  در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد امام حسن عسگری(ع)، پرداختند.


وی افزود: اعضای تیم سحاب با حضور بر سر مزار شهید القدس «محسن صداقت» و شهید مدافع حرم «مهدی ایمانی»، یاد و خاطر ایشان را گرامی داشتند.


وی خاطر نشان کرد: شهید «محسن صداقت» از امدادگران جمعیت هلال‌احمر بود که در عملیات کوردلانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و در کنار سردار رشید اسلام شهید «زاهدی» و همرزمان‌شان، به خیل شهیدان راه قدس پیوستند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی