مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، بشردوستانه و امدادی در بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی ۱٤۰۳ در استان، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قـم، محمد مصباحی گفت: بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، از ۲٤ اسفند ماه سال ۱٤۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه ۱٤۰۳ در استان قـم و همچنین در شعب جعفرآباد، کهک و خلجستان اجرا شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اشاره فعالیت اعضاء در این طرح در پست‌های ثابت و سیار، بیان کرد: ۵۵٦ نفر روز در ۱۱ پست ثابت و سیار، به ۹ هزار و ۸٦۳ نفر خدمات فرهنگی، آموزشی، بشردوستانه و امدادی ارائه دادند.


 وی ادامه داد: ۹۵۲ نفر از کودکان در فضای دوستدار کودک از بازی درمانی، نقاشی صورت کودکان، مسابقه و ... بهره‌مند شدند و ۲ و ۱۷۸ نفر نیز به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز) پیوستند.


وی افزود: ٦٦۱ نفر به منظور شرکت در نماز جماعت و انجام فریضه نماز به خیمه‌های نماز مراجعه کردند و ۵۳ نفر از خدمات امداد و کمک‌های اولیه بهره‌مند و فشار خون هزار و ٤٦ نفر کنترل شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: همزمان با ۱۲ فروردین ماه، اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در مبادی ورودی شهر، بوستان‌های شهری شهدای گمنام خضرنبی و حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع پرچم جمهوری اسلامی ایران بین زائرین و مسافران نوروزی، این روز را گرامی داشتند.


محمد مصباحی بیان کرد: در ۱۳ فروردین ماه مصادف با روز طبیعت، جوانان عضو تیم سحاب هلال احمر استان قم با توزیع ٦۰۰ اقلام زیست محیطی و توصیه‌های آن، در بوستان‌ها به مردم و مسافرین خدمات ارائه کردند.


وی افزود: به ۳ هزار و ۵۲٤ نفر درباره نقاط حادثه خیز و راهنمایی به نقاط ایمن، اطلاع رسانی شد و به ۲۰٤ نفر مهارت‌های ایمنی، امدادی و نحوه فشار خون آموزش داده شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی