مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قم از پوشش امدادی مراسم راهپیمایی روز قدس به همراه تشییع پیکر شهید القدس محسن صداقت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سمت مصلای قدس توسط ۳۰ امدادگر و نجاتگر این جمعیت و حضور پرشور کارکنان و اعضا در این مراسم خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی با اعلام این خبر گفت: امروز همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی مردم در قم در حمایت از آرمان قدس امروز ساعت ۹:۳۰ صبح با تجمع در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و وداع با پیکر شهید امدادگر محسن صداقت از و شهدای قمی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق آغاز و به سمت مصلای قدس و اقامه نماز جمعه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در این مراسم، مسئولین، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم نیز حضور پرشور داشتند، گفت: پوشش امدادی مسیر راهپیمایی روز قدس به همراه وداع با امدادگر شهید محسن صداقت توسط ۳۰ امدادگر و نجاتگر خانم و آقا با به کارگیری یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۵ صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسیر راهپیمایی و در مصلی قدس توسط داوطلبان خواهر و برادر برای کمک به مردم مظلوم غزه مستقر بود.

مدیر عامل هلال‌احمر قم خاطر نشان کرد: امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت در شعب کهک، دستجرد و جعفرآباد نیز حضوری پرشور در مراسم راهپیمایی روز قدس داشتند و پوشش امدادی این مراسم را نیز برعهده داشتند.

گفتنی است: پیکر شهید القدس امدادگر محسن صداقت پس از اقامه نماز توسط امام جمعه شهر مقدس قم، در حرم مطهر بانوی کرامت آرام گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی