مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، ۲۵۰۰ پرچم پرافتخار ایران در  مبادی ورودی استان در عوارضی قم_ تهران و قم_ کاشان توسط اعضای این جمعیت بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، سید حسین میررضایی با بیان این که ۱۲ فروردین، روز تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادی‌خواهی ملت رشید ایران اسلامی است که با رأی اکثریت قاطع مردم در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت گفت:  پرچم، نماد ملی هر کشور است و زنده نگه داشتن پرچم کشور ایران به معنای زنده نگه داشتن انقلابی نشأت گرفته از بطن دین مقدس اسلام است.

وی افزود: به همین منظور جمعیت هلال احمر استان قم در پایگاه‌های ثابت و سیار طرح ملی خدمات نوروزی خود اقدام به فضاسازی و نصب پرچم جمهوری اسلامی کرد.

وی ادامه داد: ۸۰ نفر از امدادگران، جوانان و داوطلبان نیز با استقرار در مبادی ورودی استان قم در عوارضی قم به تهران و قم به کاشان، اقدام به توزیع ۲۵۰۰ پرچم پرافتخار ایران بین مسافرین نوروزی و فضایی نشاط آور را فراهم کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی