مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




معاون امور جوانان هلال احمر قم از برگزاری جلسه هم اندیشی دبیران دانشگاه ها با حضور مدیرعامل جمعیت هلال در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این جلسه هم اندیشی با حضور دکتر گل فشان و جمعی از مسولان جمعیت و دبیران منتخب دانشگاه ها در مرکز امور جوانان برگزار شد.

در این جلسه اعضا با طرح پیشنهادات و سوالات در مورد چگونگی برگزاری برنامه ها و فعالیت ها ضمن ارائه گزارش تلاش های صورت گرفته در مجامع با مدیرعامل جمعیت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جذب و سازماندهی اعضای جدید، فعالیت های زیست محیطی و تبلیغاتی برای ثبت نام  جوانان هلال احمر و طرح های پیشنهادی جوانان محور گفتگوهای مطرح شده در این نشست هم اندیشی بود.

اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر باید عامل گسترش فضای مهربانی، دوستی، وحدت و همدلی در جامعه باشند

در ادامه دکتر گلفشان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جلسه استانی مجمع دبیران کانون های دانشجویی قم اظهار کرد: فعالیت در هلال احمر در ابعاد مختلف ارزشمند است و حضور جوانان در عرصه خدمت رسانی داوطلبانه در جمعیت هلال احمر یک رفتار انسانی است و بر مبنای اصل انسانیت و بشردوستی است.

وی با اشاره به بداخلاقی های اخیر در مباحث سیاسی تصریح کرد: با توجه جدی دانشجویان هلال احمری به موضوعات جامعه می توانیم در این شرایط فضای مهربانی و دوستی و وحدت و همدلی را در سطح جامعه و بین احاد مردم با هر گرایش سیاسی توسعه بدهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، با اشاره به وجود آسیب های متعدد اجتماعی در سطح جامعه افزود: وقتی آسیب های اجتماعی در جامعه گسترده می شود  به نوعی همه از این آسیب لطمه می خورند، بر اساس اهداف هلال احمر ما باید تلاش کنیم راه های کاهش این آسیب ها را یافته و در صدد مقابله با آن بر آییم.

گلفشان با اشاره به اهمیت فعالیت جوانان در خانه ها هلال و فعال سازی این خانه ها توسط دانشجویان بیان کرد: انتظار داریم کارهای زیبا و به روز از این مجموعه نشات بگیرد و جدای از تشکیل مجامع، از افکار عموم دانشجویان در مسایل مختلف یاری بگیرید و با تاثیر گذاری و ایجاد بستر و زمینه مناسب در گسترش اهداف هلال احمر، شاهد ماندگاری نقش فعالیت های اعضای کانون های دانشجویی در سطح استان و کشور باشیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی