مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مراسم دسته عزاداری ویژه برادران (هیات رهروان حضرت علی اکبر  (علیه السلام)

یکی از برنامه های اجرا شده در روز هشتم محرم که به صورت هرساله به صورت خودجوش با پیگیری اعضاء و جوانان داوطلب معاونت امور جوانان استان قم انجام می شود برگزاری مراسم دسته عزاداری است.

این مراسم جهت اجرا در دستور کار معاونت امور جوانان قرار گرفت و به دنبال آن ضمن بررسی نیازمندی ها و امکانات موجود نسبت به تهیه وسایل و تجهیزات لازم اقدام گردید، همچنین با نامه‌نگاری با شورای تامین شهرستان ، نیروی انتظامی،راهنمایی و رانندگی و مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اقدامات اولیه جهت اجرای یک مراسم با شکوه انجام گردید.

همچنین با تهیه تراکت و اطلاعیه ها و ارسال آن به کانون های مختلف دانشجویی ،دانش آموزی ،و دعوت نامه به مدارس ویژه اعضای کانون دانش آموزی هلال احمر  و ارسال پیامک به اعضای جوانان جهت مراسم فراخوان گردیدند در روز 23/10/89همزمان با 8 محرم الحرام 1432 اعضاء با تجمع در محل نماز خانه معاونت امور جوانان و قرائت زیارت عاشورا جهت حرکت به سمت حرم مطهر آماده گردیدند در مسیر حرکت دسته عزاداری به سمت حرم که با نظمی خاص انجام گردید ضمن نوحه سرایی مداحان اهل بیت مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم و جناب آقای نعمتی از سازمان جوانان و جمعی از معاونین وکارمندان به جمع عزاداران جوان پیوسته و برای عرض تسلیت این واقعه عظیم به محضر حضرت معصومه با دسته عزاداران جوانان هلال احمر همراه گشتند. شرکت‌کنندگان در این مراسم بیش از 80 نفر از کانون آزاد و بیش از 170 نفر کانون دانش آموزی و بیش از 20 نفر از اعضای کانون دانشجویی از ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 30/12 پس از صرف ناهار به پایان یافت...

توزیع غذای نذری و اطعام 800 نفر

با توجه به همزمانی اجرای برنامه نوحه خوانی خواهران و دسته عزاداری برادران با همراهی و کمک یک از خیرین و ارادتمندان اهل بیت و عده غذایی ناهار جهت 800 نفر تهیه و توزیع گردید در برنامه تدارک غذا (پلو قیمه) ضمن تهیه مواد لازم، اعضاء برادر کانون جوانان و مربیان پیش آهنگی با حضور در آشپزخانه مسجد امام علی (علیه السلام) نسبت به آماده سازی غذا اقدام نمودند لازم به ذکر است این  برنامه در 22/10/89 با حضور 10 نفر از اعضا شروع  و در تاریخ23/10/89 با توزیع 800  وعده غذا در بین خواهران و برادران عزادار حسینی خاتمه یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی