مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

سومین دوره آموزشی توجیهی مدیران اردوهای جهاد فجر سراسر کشور در قم برگزار شد. این دوره آموزشی ویژه خواهران عضو جمعیت جوانان هلال احمر سراسر کشور می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، خلیل‌الله سائلی با اشاره به برگزاری سومین دوره آموزشی توجیهی مدیران اردوهای جهاد فجر سراسر کشور در قم اظهار داشت: این دوره آموزشی ویژه خواهران عضو جمعیت جوانان هلال احمر سراسر کشور بوده که به منظور آمادگی آنان برای اعزام به روستاها در دهه فجر برگزار شد..

وی ادامه داد: سومین دوره آموزشی توجیهی مدیران اردوهای جهاد فجر با حضور سه نفر از منتخبین جمعیت جوانان هلال احمر استان‌های سراسر کشور به میزبانی استان قم برگزار شد.

سائلی ابراز داشت: این افراد که به عنوان مدیران اردوهای جهاد فجر در آموزش‌های تئوری و عملی شرکت خواهند کرد پس از بازگشت به استان خود با سرپرستی یک گروه ۱۰ نفره به روستاها و مناطق محروم سراسر کشور اعزام می‌شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم بیان داشت: منتخبین ۳۱ استان کشور در این دوره آموزشی توجیهی با مباحث گوناگون به صورت تئوری، عملی و برگزاری کارگاه‌های مختلف آشنا شدند.

وی افزود: همچنین این افراد با مراجعه به روستاهای بخش مرکزی استان قم آموخته‌های خود را به صورت عملی اجرا نمودند.

سائلی بیان داشت: اهدای وسایل امدادی و بهداشتی به روستاییان اعزام پزشک و مشاور خانواده، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، آشنایی با معضلات بهداشتی روستاها و تلاش در راستای رفع آنها، انجام کارهای فرهنگی، اهدای کتاب به روستاییان، تاسیس کتابخانه فراهم آوردن ملزومات آن، تقویت مساجد و مدارس با اهدای امکانات فرهنگی و آموزشی و اقدام به زیباسازی محیط، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و آموزشی از جمله اقداماتی است که در روستاها انجام می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با بیان اینکه رویکرد برگزاری این اردوها امدادی، فرهنگی و آموزشی است، گفت: افراد در این دوره با آموزش‌های کمک‌های اولیه، بهداشت و… آشنا شدند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوها خودسازی معنوی در جوانان و آشنا ساختن آنان با محرومیت‌های مناطق و روستاها است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم اظهار داشت: دوره‌های آموزشی توجیهی در دو دوره قبلی ویژه برادارن بوده و سومین دوره ویژه خواهران برگزار شد.وی با بیان اینکه اردوهای جهاد فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد، اذعان داشت: در پی موفقیت‌ها و استقبال جوانان برای حضور در روستاها، جهاد فجر با رویکرد فرهنگی برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم خاطرنشان کرد: در جهاد فجر جوانان و روستاییان در کنار فعالیت‌های فرهنگی مختلف با دستاوردهای انقلابی و اسلامی آشنا می‌شوند.

              

نظرات  (۱)

  • قرارگاه قلم
  • سلام
    حضور مدار آبی در جمع صمیمی وبلاگ های هلالی را خیر مقدم عرض می کنیم شکوفایی و روز های خوب در انتظارتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی