مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: گردهمایی طلاب و دانشجویی با موضوع نقش طلاب و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه الهادی برگزار شد.

خلیل‌ا... سائلی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی هر چه بیشتر جوانان با فعالیت‌های دانشجویان و طلاب در دوران انقلاب بود و افزود: انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد مگر در سایه اتحاد بین حوزه و دانشگاه.

سخنران این همایش استاد فرحزاد بودند که در سخنان خود ضمن دعوت جوانان و طلاب به حضور در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی از خدمات داوطلبانه و شایسته جوانان جمعیت هلال احمر تقدیر نمودند.

ایشان افزودند: جوانان باید در امور خیر شرکت نمایند و نفس عمل مورد توجه قرار گیرد و در انجام این امور و کمک به نیازمندان باید شأن اجتماعی افراد مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به زندگی حضرت امام خمینی (ره) از جوانان خواست تا ایشان را الگوی خود در زندگی قرار دهند و در ادامه افزودند: در انجام امور به کیفیت عمل توجه شود و رضایت خداوند مدنظر قرار گیرد که در این صورت کار جاودانه خواهد شد.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

به امید آنکه روزی شاهد حضور هر چه بیشتر جوانان در عرصه های علمی،فرهنگی، اجتماعی و... باشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی