مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تغییر چشم انداز برای رسیدن به اهداف

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۳۳ ب.ظ

می‌گویند در کشور ژاپن مرد میلیونری زندگی میکرد که از درد چشم خواب بچشم نداشت و برای مداوای چشم دردش انواع قرصها و آمپولها را بخود تزریق کرده بود اما نتیجه چندانی نگرفته بود.

وی پس از مشاوره فراوان با پزشکان و متخصصان زیاد درمان درد خود را مراجعه به یک راهب مقدس و شناخته شده میبیند. وی به راهب مراجعه میکند و راهب نیز پس از معاینه وی به او پیشنهاد که مدتی به هیچ رنگی بجز رنگ آبی نگاه نکند.

وی پس از بازگشت از نزد راهب به تمام مستخدمین خود دستور میدهد با خرید بشکه های رنگ آبی تمام  خانه را با آبی رنگ آمیزی کند . همینطور تمام اسباب و اثاثیه خانه را با همین رنگ عوض میکند. پس از مدتی رنگ ماشین ، ست لباس اعضای خانواده و مستخدمین و هر آنچه به چشم می آید را به رنگ آبی و ترکیبات آن تغییر میدهد و البته چشم دردش هم تسکین می یابد. بعد از مدتی مرد میلیونر برای تشکر از راهب وی را به منزلش دعوت می نماید.

راهب نیز که با لباس نارنجی رنگ به منزل او وارد میشود متوجه میشود که باید لباسش را عوض کرده و خرقه ای به رنگ آبی به تن کند. او نیز چنین کرده و وقتی به محضر بیمارش میرسد از او می پرسد آیا چشم دردش تسکین یافته ؟ مرد ثروتمند نیز تشکر کرده و میگوید :" بله . اما این گرانترین مداوایی بود که تاکنون داشته."

مرد راهب با تعجب به بیمارش میگوید بالعکس این ارزانترین نسخه ای بوده که تاکنون تجویز کرده ام. برای مداوای چشم دردتان،  تنها کافی بود عینکی با شیشه آبی خریداری کنید و هیچ نیازی به این همه مخارج نبود.

برای این کار نمیتوانی تمام دنیا را تغییر دهی ، بلکه با تغییر چشم اندازت میتوانی دنیا را به کام خود درآوری. تغییر دنیا کار احمقانه ای است اما تغییر چشم اندازمان ارزانترین و موثرترین روش میباشد. 

                                  

 آسان بیندیش!!! راحت زندگی کن!!! 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۵)

دعوتی صمیمانه به سکوت شب
خوشحال میشم بهم سر بزنید
منتظر نظراتتون هستم
ا سلام و خسته نباشید خدمت شما عضو فعال هلال احمر
ما در کانون دانشجویی هلال احمر دور هم نشستیم و یه کم فکر کردیم دیدیم نمیشه هر کانون یه وبلاگ داشته باشه وکلی هم روش کارکنه ولی نهایتا تعداد خیلی محدودی که آدرس اون وبلاگ را می دونند بروند و به اون سربزند و بعضی اوقات هم ما سر می زدیم ولی وبلاگ به روز نشده بود و پس از چند بار که سر می زدیم و به روز نمیشد خسته می شدیم و دیگه به او وبلاگ نمی رفتیم و وقتی یه مطلب جدید می زد دیگه از دیدن اون مطلب بی بهره می شدیم. خدایی خیلی از بچه ها دارند کار می کنند ولی اعضا بیشمار جمعیت از اون بی خبرند . برای همین یه سیستم برای سایتمون ساختیم که به شرح زیر کار می کنه :
هر فقط مطلب جدیدی توی وبلاگتون می نویسید میایید تو سایت ما و در قسمت درج اخبار دیگر کانون ها که لینکش را این پایین می نویسم لینک خبر خودتون را همراه با تیتر خبر درج می کنید . ما این لینک را در قسمت بالای سایتمون قرار می دهیم تا افرادی که از سایت ما دیدن می کنند کنجکاو شوند و روی لینک شما کلیک کنند و به وبلاگ شما بیایند و متن کامل خبر یا مقاله ویا هرچیز دیگه را بخونند.
حالا منتظر شما هستیم هر موقعی که مطلبی در وبلاگتون زدید دو سه تا کلیک کنید و مطلبتون را به ما بدید تا ما به صورت مجانی برای شما آنرا تبلیغ کنیم .
این هم اون لینک
http://mauh.ir/regnews.html
با تشکر از شما .
اسماعیلیان دبیر کانون دانشجویی
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید
سلام جدا نگاه باید تغییر کند نه امکانات با نگاه دیگری می توان همیشه بهتر و برتر زیست شاد باشید
سلام.واقعا باید دیدگاهمونو نسبت به پیرامون اطرافمون تغییربدیم وبه خاطر بسپاریم باچشم دل ببینیم نه چشم ظاهر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی