مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری جشنواره فرهنگی کانون غنچه‌های هلال

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۲۳ ب.ظ

جشنواره فرهنگی فجر ویژه اعضای کانون غنچه ها برگزار شد

محمد مصباحی معاون امور جوانان گفت جشنواره فرهنگی فجر گرامیداشت ایام الله دهه فجر در چهار رشته سرود، نمایش، شعر، تئاتر برگزار شد.

در این جشنواره 10 مهدکودک تحت پوشش جمعیت هلال احمر شرکت نمودند که شعر و سرود ها با مضامینی در راستای اهداف هلال احمر بود.

وی افزود: در این برنامه نمایش هایی در راستای آشنایی کودکان با اخلاق و رفتار پیامبر(ص) و امامان معصوم به اجرا در آمد تا کودکان با اخلاق و رفتار مناسب در مهد و خانه آشنا شوند. در پایان این جشنواره پس از داوری گروه های برتر سرود و نمایش انتخاب و معرفی شدند و با اهدای لوح و هدیه از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

سلام.برای ما که به عنوان مربی امداد وارد مهدهای غنچه ها میشدیم تجربه خوب وجالبی بود.ایده خیلی جالبی بود.واقعا خسته نباشید.امیدواریم دوره های امدادی بعدی هم برای غنچه ها بذارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی