مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

درخشش و موفقیت دوباره معاونت جوانان

چهارشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۰، ۰۱:۱۷ ب.ظ
کسب عنوان دستگاه برتر استان
در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان ، جمعیت هلال احمر استان قم موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در سال 1389 شد.
 دکتر خلیل ا... سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن ابراز خرسندی از تلاشهای بی شائبه پرسنل هلال احمر استان در غنی سازی اوقات فراغت جوانان گفت: ایام تعطیلات جوانان می تواند هم به عنوان یک تهدید و هم به عنوان یک فرصت تلقی گردد . زیرا همان طور که می دانید بسیاری از مشکلات و بزهکاریها از سوی جوانان در ایام تعطیلات صورت می گیرد و با برنامه ریزی صحیح و توجه خاص می توان این تهدیدها را به فرصت تبدیل و نهایت بهره را برد.
وی گفت: زمانی اوقات فراغت به یک مسئله و معضل تبدیل می شود که نتوانیم طرح و برنامه ارزنده ای برای جوانان ترسیم و موجبات رضایت خاطر ، نشاط فردی و انگیزه را فراهم نمائیم.
ایشان تصریح کردند: یکی از دلایلی که متاسفانه موجب می گردد جوانان نتوانند از این فرصت ها استفاده و به رشد و شکوفایی استعداد برسند، عدم مدیریت صحیح و متناسب در ارائه برنامه های متنوع با نیازهای سنی جوانان است.
دکتر سائلی ضمن تاکید بر برنامه ریزی بلند مدت اوقات فراغت توسط مسئولان خاطر نشان کرد: از اولویتهای مهم کشور ما باید این باشد که مسئولان یک برنامه دقیق ، جامع و کامل جهت غنی سازی اوقات فراغت تدوین نموده و محدود به مدت کوتاه تابستان نگردد،بلکه در تمام طول سال جاری و ساری باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اعلام داشت: در جمعیت هلال احمر استان با توجه به نیازهای افراد در تمام رده های سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان کلاسها ی آموزشی مختلفی از جمله کلاسهای دینی و مذهبی، فرهنگی و هنری ،تفریحی ، ورزشی وامداد و کمک های اولیه برپا نموده ایم و در تمام طول سال این کلاسها دایر می باشد.که در ایام تعطیلات تقویت میگردد.
وی اذعان داشت: امسال نیز همچون سالهای گذشته با تمام توان و قدرت در خدمت جوانان عزیز هستیم و امیدواریم بتوانیم گامی هرچند کوچک در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان برداشته باشیم.
لازم به ذکر است که در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری قم به ریاست معاون سیاسی- امنیتی استاندار برگزار شدو از جمعیت هلال احمر استان به عنوان دستگاه برتر در غنی سازی اوقات فراغت جوانان در سال 89 با اهدای لوح تقدیر به مدیر عامل جمعیت هلال احمرتجلیل به عمل آمد.

***************************************

این موفقیت بزرگ را که مرهون زحمات بی‌دریغ همکاران و اعضای محترم معاونت امور جوانان می‌باشد صمیمانه تبریک عرض می‌نمائیم. وآرزوی موفقیت روزافزون برای این عزیزان و شکوفایی هرچه بیشتر را برای معاونت امور جوانان داریم.

*******

دوستان دست مریزاد/ همتتان را سپاس

  • محمد مصباحی

نظرات  (۵)

دست مریزاد
  • فیروز حسینی
  • با سلام؛
    جناب آقای مصباح - معاون محترم امور جوانان
    موفقیت آن معاونت را در کسب مقام برتر اوقات فراغت استان به جناب عالی و جوانان فعال قمی تبریک می گویم و برای شما و همکاران خوبتان و جوانان عضو آرزوی موفقیت روز افزون رادارم .
    ضمنآ، به استحضار می رساند که وبلاگ " صندوق قرض الحسنه کارکنان جمعیت هلال احمر استان قم " راه اندازی شد. و آدرس شما در وبلاگ درج گردید. نظرات خود را ما با در میان بگذارید و در صورت موافقت آدرس ما را در وبلاگ خود قرار دهید.
    مبارک باشه انشا... با یاری خداوند موفقیت های بیشتر با تشکر از زحماتتون خدا قوت
    سلام آقای مصباحی
    به امید موفقیت روزافزون شما در عرصه خدمت رسانی
  • محمد مصباحی
  • با سلام ، جناب آقای فیروزحسینی ، ممنون از اظهار لطفتون به اینجانب و همکاران خوبم ، امر شما اطاعت شد وبلاگ صندوق قرض الحسنه کارکنان جمعیت را لینک کردیم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی