مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برنامه های ماه رمضان

سه شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۵۸ ق.ظ
غبارروبی بقعه چهار امامزاده و نمازخانه های مرکز امور جوانان وجمعیت هلال احمراستان قم

به مناسبت فرا رسیدن دهه نکوداشت مساجد صبح دیروز با برگزاری آیین غبارروبی بقعه مبارکه چهار امامزاده ،نمازخانه های جمعیت هلال احمر و مرکز امور جوانان با همکاری اعضای پیشاهنگ غبارروبی و عطر افشانی شد.
دکتر خلیل ا... سائلی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ضمن بیان این مطلب گفت: مراسم معنوی غبارروبی و عطر افشانی نمازخانه ها در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور جوانان و نوجوانان عضو پیشاهنگی انجام پذیرفت.
وی تصریح کرد این عمل توسط جوانان و نوجوانان باعث انس اعضاء با قرآن و عترت و اشاعه فرهنگ نماز و همچنین تقویت زمینه های معنوی و تعمیق باورهای دینی می گردد.
لازم به ذکر است به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کلاسهای قرآن ویژه اعضای پیشاهنگ معاونت امور جوانان با حضور اساتید ستاد اقامه نماز برگزار گردید. در این برنام به جهت افرادی که امسال به سن تکلیف رسیده و اولین بار روزه می گرفتند کلاس آشنایی با قرآن وتفسیر آن، مسائل و موضوعات کاربردی در ماه رمضان برگزار گردید.

 

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی